Prøver og prøver..

Kristopass

Første møte med forumet
Hei! Jeg har nå prøvd å bli gravid siden Mai 2017. Tok ut P-staven som var inne i tre år i Januar. Syklusen min var fin i et par måneder og kom når den skulle.

Tok et dumt valg ut av frustrasjon den 7. Juni og begynte da på P-piller (Diane). Tok disse 5 dager men følte at det ble helt feil fordi ønsket mitt er jo å få barn. Så jeg sluttet da på de rett og slett.

Etter dette har jeg hatt 19 dagers syklus, 35 dagers og venter nå på TR og er på syklusdag 29. Har hatt samleie omtrent annen hver eller tredje dag. Klarer ikke helt å skjønne hvorfor det ikke har klaffet enda.
Er 19 år så skulle jo regne med at det ikke er noe galt med meg da jeg har vært gravid en gang før når jeg var 15.

Hvor lang tid tok det for dere?

Jeg har holdt på like lenge som deg nå. Utrolig kjipe greier! Har du vært og snakka med legen om det? Hvis ikke så burde du kanskje det nå når det har gått så lang tid.

Jeg har holdt på like lenge som deg nå. Utrolig kjipe greier! Har du vært og snakka med legen om det? Hvis ikke så burde du kanskje det nå når det har gått så lang tid.

Har tenkt meg en tur til legen om det ikke skjer noe snart. Har jo ikke fått mensen enda heller så syntes dette er rart. Tok en test i stad (kan være for tidlig) og den var negativ. Krysser fingre og tær for oss <3

Hvis du skal gå veien igjennom legen og ikke ta det privat så er det bare til å få satt igang, for det kan ta litt tid.:)

Back
Topp