Prøver og ny på forumet

Mie88

Blir kjent med forumet
Hei!

Jeg er helt ny på forumet og synes det er litt vanskelig å orientere seg her inne.

Uansett - Jeg tenkte det kunne være fint å ha en tråd der vi prøvere diskuterer og blir gledet og skuffet sammen fremover.

Min historie er som følger:
Ble gravid på første forsøk for omtrent ett år siden. Fikk påvist MA i uke 8. Etter utskrapning ble det konstantert mola. Har måtte gå tilbake til prevansjon og hatt jevnlige kontroller siden. Er endelig tilbake til å kunne håpe igjen, og er nå inne i 2. pp siden. Har vært en ganske trist tid, men prøver å være positiv fremover..

Er pr nå. ca. 5 DPO (tror jeg..) ...

Hva med dere andre der ute?

Last edited:
Velkommen skal du være. Her inne har vi en del forskjellige tråder som tempere,jubeltråd,ikm,tester etc. Og det er bare å skrive hva du vil,her har vi jenter i alle aldre,som nettop har begynt å prøve til jenter som har holdt på i mange år.

Jeg selv har en sønn på 5 og vi prøver nå på nr 2. Er nå i 3 pp.

Er det noe du vil lufte,lure på el..bare legg det ut ❤

Ah, oki. Så det "vanlige" er å gå inn på mer konkrete tråder, som gjelder det ene eller det andre ( ?)

Per nå er det vel typiske symptom-spekulasjoner som gjelder. I tillegg strever jeg egentlig litt med å finne nøyaktig tidspunkt for eggløsning. Etter aborten før jul har jeg hatt ulik lengde på syklusene (stadig kortere) (gikk på P-piller frem til første graviditet så er derfor lite kjent med min naturlige syklus), i tillegg synes jeg disse eggløsningstestene ser mer eller mindre like ut hele testperioden :P. MEN, er det lureste da, at jeg deler disse tankene i konkrete tråder som omhandler disse problemstillingene? :)

Takk for svar :)

Bare å legge ut som nå så er det alltid noen som vil svare. Det er tråder her inne for de som har mistet i forskjellige måneder, de som temper, de som snart skal teste og en tråd for hvor du er i syklusen. Her kan du finne det meste, og hvis ikke starter du ny tråd. Det er også veldig populære å legge ut bilder av testene sine hvis man lurer på om eggløsning tester og graviditet tester er positive.

Så dette er et flott sted med masse flotte damer som vet mye :)

Sånne typiske tråder for hvor man er i syklusen f.eks.. Jeg finner dem ikke. *Virrer rundt noe forvirret her*. Takk for at du hjelper til som guide :)

Sånne typiske tråder for hvor man er i syklusen f.eks.. Jeg finner dem ikke. *Virrer rundt noe forvirret her*. Takk for at du hjelper til som guide :)
Man melder seg gjerne inn i IKM grupper. Det er en gruppe for hver uke :-) Man melder seg altså da inn i den uken du forventer mens. Så kan man følge med på hvordan det går med de andre som har kommet like langt i syklusen som deg. Du ser de trådene heter IKM uke XX.
Her er det lov å spørre om alt, fortelle om ting man tenker på, lufte litt frustrasjon eller glede :-)
Håper det klaffer fort for dere igjen. Selv er jeg nå i pp 16, så jeg har vært her inne en stund. :eek:
Velkommen skal du være.

Man melder seg gjerne inn i IKM grupper. Det er en gruppe for hver uke :) Man melder seg altså da inn i den uken du forventer mens. Så kan man følge med på hvordan det går med de andre som har kommet like langt i syklusen som deg. Du ser de trådene heter IKM uke XX.
Her er det lov å spørre om alt, fortelle om ting man tenker på, lufte litt frustrasjon eller glede :)
Håper det klaffer fort for dere igjen. Selv er jeg nå i pp 16, så jeg har vært her inne en stund. :eek:
Velkommen skal du være.

Takk til deg. Jeg venter på min sånn en gruppe :)

Ah, oki. Så det "vanlige" er å gå inn på mer konkrete tråder, som gjelder det ene eller det andre ( ?)

Per nå er det vel typiske symptom-spekulasjoner som gjelder. I tillegg strever jeg egentlig litt med å finne nøyaktig tidspunkt for eggløsning. Etter aborten før jul har jeg hatt ulik lengde på syklusene (stadig kortere) (gikk på P-piller frem til første graviditet så er derfor lite kjent med min naturlige syklus), i tillegg synes jeg disse eggløsningstestene ser mer eller mindre like ut hele testperioden :p. MEN, er det lureste da, at jeg deler disse tankene i konkrete tråder som omhandler disse problemstillingene? :)

Takk for svar :)

Jeg verver deg til oss i tempegjengen. Da finner du EL. Trygt og enkelt og gratis. Bare du har et termometer såklart.

Takk til deg. Jeg venter på min sånn en gruppe :)
Din gruppe er nok alt opprettet, men det kommer mange tråder, så kan hende den ligger på side to. Er bare å bla litt. Hvilken uke er du IKM? Kan finne den og bumpe den opp for deg.

Velkommen hit til Babyverdens forum, håper du vil trives her inne sammen med oss. Bare å rope ut dersom det er noe du lurer på. :) Lykke til med jakten på en spire!

Nja, da skal det vel litt guddommelig intervensjon til. Vi bommet på aksjeinnlegg og la inn først på kvelden dagen etter EL. Så jeg venter på TR.

..Så krysser jeg fingrene for guddommelig intervensjon ;) Har du en sånn IKM uke 30 gruppe? Finner ikke?

Back
Topp