Prøver og legge ut bilde

Ser nesten ut som om du er gravid!! Gratulerer!!
 
trur du virkelig det?? emoticon

Huff er liksom litt redd for at det bare er slik falsk positiv, siden jeg har hatt 3 stk av disse svake nå... Skal ta ny i morra tenkte jeg...


 
Var lett å se et kryss der da, men skjønner at det ikke er så lett å tro helt på når den er så svak. Ville tatt en test igjen imorra men tror nok du er gravid ja :-)
 
Samuels hjerte: ÅÅ;koselig at du er gravid <3

Gratulerer til deg også, Håpløs! Ser ut som positiv test ja:)
 
Fikk ikke så sterk pluss jeg heller  men slo ut på den digitale med gravid 1-2 :) Så ta en digital du :)
 
ser også kryss på begge bildene. Hvisker et lite gratulerer jeg  forstår godt at det er vanskelig å tro på, og som noen sa over så hjelper det å få det svart på hvitt med digital test ;)
 


Trur jeg lister meg ut herfra

Fikk en helt blank negativ clear blue igår...Tok en billig test idag den ble og negativ, men etter ca 20 min kunne jeg se en svak strek der og...Men altså etter tiden hadde gått ut...Så trur det er bare en haug med møkka tester jeg har hatt...hehe...


Men egentlig ikke så lei meg for at det ser negativt ut for man må vel helst være to om og ønske seg et barn...

Om ikke tanta kommer så tar jeg en ny test...fant boka mi som jeg har notert syklusen i og den er venta til lørdagen...så har testa veldig tidlig så har sikkert vært en kjemisk graviditet....

Eller hva trur dere??
 
Back
Topp