Prøver meg på et magebilde

å så fin... jeg får bare litt kule når jeg ligger på ryggen.. gleder meg til jeg får gravid mage å slipper å bare se lubben ut.. hehe:)

fantastisk :-) Så gøy å få mage!!
Jeg ligger fremdeles i grenseland der folk ikke helt greier å se om jeg har fått julevom eller babymage

Så fin julekul! ;-)
Herlig å ha et så tydelig bevis på at noe vokser der inne! :-)
Jeg venter ennå på at min mage skal synes. Nå er det liksom hverken fugl eller fisk. Hi hi! ;-)

Flott mage :) Her er det ikke noe serlig mage enda, men satser på den kommer etterhvert :D

Så flott mage du har fått allerede. Eg har bare bulken min foreløpig. Bilde ligger inne på våre bilder :cool:

Ja det har vert vanskelig å holde magen skjult, så nå er drt herlig å kunne gå med akkurat de klæne eg vil :)
alle spørr om det er to, men vsr på tidlig ul og der var det kun en ;)

Ja det har vert vanskelig å holde magen skjult, så nå er drt herlig å kunne gå med akkurat de klæne eg vil :)
alle spørr om det er to, men vsr på tidlig ul og der var det kun en ;)
Snart kan vi kanskje møtes og vise mager også ;)
Herlig å ikke være redd for at noen ser magen ja :)
Nyter å gå og vise den

Snart kan vi kanskje møtes og vise mager også ;)
Herlig å ikke være redd for at noen ser magen ja :)
Nyter å gå og vise den

Ja det hadde jo vert kjekt om vi kunne organisert et treff for oss i Hgsd.
Eg kommer til å høre til Rossabø helsestasjon, kanskje noen av dere andre haugesundere også gjør det ? :)

Ja det hadde jo vert kjekt om vi kunne organisert et treff for oss i Hgsd.
Eg kommer til å høre til Rossabø helsestasjon, kanskje noen av dere andre haugesundere også gjør det ? :)
Jentene mine går på Rossabø skole, men vi bor nå i sentrum, så jeg hører til sentrum helsestasjon :)

Flott mage! :)

Så fin mage! Jeg er 13 uker i morgen og ser bare ekstra lubben ut. Blir nok sånn en stund, siden jeg har god lengde å fordele baby ut på :)

Har du barn fra før?

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

Flott mage :) gleder meg til min også blir såpass tydelig babymage. Nå ser jeg bare lubben ut.

Back
Topp