Prøver meg her inne også..

LappLina

Glad i forumet
VIP
Marshmallows 2022
Jeg er totalt forvirret, da jeg akkurat har hatt mensen.. kort og "normal"... og nå har jeg testet svakt positivt på 5 tester... den ene clearblue, men da er teststreken rosa.... noen som har fått rosa strek og likevel vært gravid?

tenker at jeg kan ha hatt tidlig sa, evt mistet ene... at det skulle vært tvillinger..
Går med mensmurringer dagen lang og vond korsrygg..

Skal til legen over nyttår, men akkurat nå virker det som en evighet til det,..

hmm, jeg ka ikke annet enn å si at dette høres spennende ut! :) kom mensen til normal tid også, eller gikk du over? jeg ville nå tro at 5 positive g-tester må bety noe! :D

Mensen kom i normal tid og varte kun 2 dager...

Men fikk negativ på rfus sin test nå på morgenen... Eller hvis jeg la godviljen til så var det en strek der :-)

Kan det ha vært en kjemisk graviditet? Jeg vet ikke altså, rosa strek på CB har jeg aldri hørt om før?

Mensen kom i normal tid og varte kun 2 dager...

Men fikk negativ på rfus sin test nå på morgenen... Eller hvis jeg la godviljen til så var det en strek der :)

Hverken jeg eller min svigerinne har testet positivt med rfsu når vi har vert gravide.. har hørt om flere andre også som har dårlig erfaring med rfsu sine tester.. jeg ville brukt billigstrimler eller clearblue :)

Er på billigstrimmler og clearblue æ har fått positiv på... Dog clearblue sin teststripe ble rosa...:-/

Er på billigstrimmler og clearblue æ har fått positiv på... Dog clearblue sin teststripe ble rosa...:-/

hmm, har ikke hørt om rosa teststripe på clearblue før.. men kanskje det er noe galt med den? :) da hadde jeg regnet testene som positive jeg da.. men jeg ville ventet noen dager og tatt en ny en :)

Back
Topp