Prøver meg her [emoji847]

ver0

Forelsket i forumet
Hei! Da viste testen positivt i dag gitt! Mest sannsynlig termin rundt 3 mars, men pga planlagt keisersnitt blir det nok en februarbaby [emoji177]

Vi gifter oss om to uker og skulle egentlig vente med prøvingen til bryllupsnatten (eggløsning), men så var det EN gang i begynnelsen av juni kondomene ble glemt og vipps [emoji1348] har aldri opplevd en sånn klaff før!

Håper det er greit jeg er her inne med dere [emoji2]

Gratulerer og velkommen!

Gratulerer [emoji4] så gøy med både bryllup og baby [emoji307] velkommen!

Takk [emoji173]️ ja, det ble litt travelt gitt [emoji87] helsigvis er baby enda liten slik at jeg slipper å tenke på å bytte kjole! [emoji28]

Hei! Da viste testen positivt i dag gitt! Mest sannsynlig termin rundt 3 mars, men pga planlagt keisersnitt blir det nok en februarbaby [emoji177]

Vi gifter oss om to uker og skulle egentlig vente med prøvingen til bryllupsnatten (eggløsning), men så var det EN gang i begynnelsen av juni kondomene ble glemt og vipps [emoji1348] har aldri opplevd en sånn klaff før!

Håper det er greit jeg er her inne med dere [emoji2]
Gratulerer :Heartpink

Tusen takk dere [emoji2][emoji173]️ begynner å gå litt mer opp for meg i dag merker jeg, men fremdeles virker det uvirkelig at det nå vokser en ny baby inni meg! For en surrealistisk følelse [emoji177]

Tusen tusen takk [emoji173]️

Back
Topp