Prøver meg forsiktig inn hit ♡

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Hei.

Jeg har testet positivt, men er usikker når termin er, da syklusen har vært ustabil etter en SA i Juli. Men tror den ender mellom 29. Mai og 1 Juni :)

Skal prøve meg på digital test utti uka å se er plana :) 20190915_093344.jpg

Gratulerer :)

Takk ♡ Nå håper jeg at jeg blir værende her inne hos dere ♡

Hei.

Jeg har testet positivt, men er usikker når termin er, da syklusen har vært ustabil etter en SA i Juli. Men tror den ender mellom 29. Mai og 1 Juni :)

Skal prøve meg på digital test utti uka å se er plana :) Vis vedlegget 307949
Gratulerer så mye:)
Jeg hadde en SA 9 august og er også gravid nå, tror termin er rundt 30. Mai. Så artig! Håper det holder for oss begge

Gratulerer så mye:)
Jeg hadde en SA 9 august og er også gravid nå, tror termin er rundt 30. Mai. Så artig! Håper det holder for oss begge
Hvordan er testene dine?! Mer farge på en min regner jeg med?? Syns den er aå svak,så blir bekymret :(

Jeg testet 11 dpo og hadde overraskende sterk strek ja. 1-2 uker på digital.
Når jeg hadde sa 9.august vart testene gradvis svakere før jeg begynte å blø. Håper det holder denne gangen
Har du tatt flere tester?
Ja tester i hytt og pine :p er blitt litt sterkere syns jeg, men fortsatt ikke veldig sterk strek :/ skal kjøpe digital imorgen er plana :)

Ja tester i hytt og pine :p er blitt litt sterkere syns jeg, men fortsatt ikke veldig sterk strek :/ skal kjøpe digital imorgen er plana :)

Ja den var jo mye sterkere❤️ Ser veldig positivt ut. Her også var den enda sterkere idag, krysser for at deg holder helt ut for oss begge Jeg har bestilt blodprøver hos legen for sikkerhetsskyld.

Ja den var jo mye sterkere❤️ Ser veldig positivt ut. Her også var den enda sterkere idag, krysser for at deg holder helt ut for oss begge Jeg har bestilt blodprøver hos legen for sikkerhetsskyld.
Krysser alt jeg har for at spirene våre holder jeg inne til termin ♡♡ Blir kjøpt digital imorgen her,og så sksl jeg bestille meg legetime med blodprøver neste uke tenker jeg :)

Back
Topp