Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei.
Jeg har testet positivt, men er usikker når termin er, da syklusen har vært ustabil etter en SA i Juli. Men tror den ender mellom 29. Mai og 1 Juni
Skal prøve meg på digital test utti uka å se er plana Vis vedlegget 307949
Gratulerer så myeHei.
Jeg har testet positivt, men er usikker når termin er, da syklusen har vært ustabil etter en SA i Juli. Men tror den ender mellom 29. Mai og 1 Juni
Skal prøve meg på digital test utti uka å se er plana Vis vedlegget 307949
Hvordan er testene dine?! Mer farge på en min regner jeg med?? Syns den er aå svak,så blir bekymretGratulerer så mye
Jeg hadde en SA 9 august og er også gravid nå, tror termin er rundt 30. Mai. Så artig! Håper det holder for oss begge
Jeg testet 11 dpo og hadde overraskende sterk strek ja. 1-2 uker på digital.Hvordan er testene dine?! Mer farge på en min regner jeg med?? Syns den er aå svak,så blir bekymret
Ja tester i hytt og pine er blitt litt sterkere syns jeg, men fortsatt ikke veldig sterk strek :/ skal kjøpe digital imorgen er planaJeg testet 11 dpo og hadde overraskende sterk strek ja. 1-2 uker på digital.
Når jeg hadde sa 9.august vart testene gradvis svakere før jeg begynte å blø. Håper det holder denne gangen
Har du tatt flere tester?
Ja tester i hytt og pine er blitt litt sterkere syns jeg, men fortsatt ikke veldig sterk strek :/ skal kjøpe digital imorgen er plana
Krysser alt jeg har for at spirene våre holder jeg inne til termin ♡♡ Blir kjøpt digital imorgen her,og så sksl jeg bestille meg legetime med blodprøver neste uke tenker jegJa den var jo mye sterkere Ser veldig positivt ut. Her også var den enda sterkere idag, krysser for at deg holder helt ut for oss begge Jeg har bestilt blodprøver hos legen for sikkerhetsskyld.