Prøver igjen

m@ritamor

Flørter med forumet
Heisann.
Jeg hadde en spontanabort 1 juni og ble gravid igjen 15 juni,så jeg var utrolig heldig som ble gravid igjen så fort.
Forstod ikke noe først da testen var positiv fortsatt etter 2 mnd. etter aborten og ingen mens kom...men da jeg tok en privat ultralyd hadde det sine naturlige årsaker.
Har slitt i alle år med å bli gravid og hadde 2 aborter i 2002 og 1 nå,så jeg hadde utrolig flaks da det klaffet med en gang igjen.

Krysser fingre og tær for at det skal gå bra denne gangen,da jeg mistet før var det alltid tidlig i svangerskapet så nå er jeg jo kommet mye lenger ut.

Legen fant en stor muskelknute på livmoren min men sa det ikke var grunn til at jeg aborterte og at det ikke skulle ha noen innvirkning på svangerskapet ut fra måten den lå på,så da får jeg bare klore meg fast til positive tanker og ønske spiren min lykke til med å vokse seg sterk.
 
hei!
masse lykke til[:D]
trist å høre at dere har vært så uheldige,men denne gangen går det sikkert supert.
klemmer fra stine
 
Hei Hei!!!!

Masse lykke til med svangerskapet!

Krysser fingrene for at det går bra denne gangen , noe det helt sikkert gjør!!!

Klem
 
Gratulerer!! Håper det går bra for dere denne gangen!! [:)] Skal krysse fingre og tær for dere!
 
Hei[:)]

Ville bare ønske deg masse lykke til jeg...

Klem[:)]
 
Jeg vil ønske deg lykke til,og krysse fingrene for at det går bra denne gang[;)]
 
Back
Topp