prøver igjen

x1xiza

Glad i forumet
endelig ferdig med mensen, varte lenge denne gang..sikkert pga. at den var så utsatt i utgangspunktet, men no får me prøve igjen[;)] har kjøpt el. tester på billigtester, og det står at eg kan starte å teste på dag 14..men kanskje eg kan starte no? nei, no er det berre å hoppe i senga her snart[:D][:D][;)][;)]

Hehe.. Lykke til da!
Savner prøvetiden litt, de første to-tre mnd var det lite action her. Men begynner å ta seg opp igjen nå da [;)]

Masse lykke til klemmer fra meg og min lille prinsesse!!!!!!!!!!!

takk takk [:D] Thea Emilie var eit veldig fint navn foresten[:)]

Tusen takk for det!!!!

har du barn frå før? kva heiter dei evt. ?

rNei, vi har ingen barn fra før. Dette er våres første så da er det ekstra spennende!!![:D][:D]

Du da?

Lykke til Iza!! Krysser fingrene for at det klaffer denne gangen [:D]

Masse lykke til, iza[:D]

lykke til med prøvinga iza[;)] dere får starte på med sengevalsen allerede i kveld[:D], og fortsette annen hver dag utover

Lykke til med prøvingen Iza. Håper det kommer en veldig glad melding fra deg snart[:D]

takk takk[:D] for å svare på eit spørsmål her, så blir dette evt. vårt første barn[:)] er så spent[:)] sku kjøpe hostesaft istad men gløymde det, ops..hehe[:D] er jo verdt å prøva det då[;)]
og har kjøpt el-tester. tok første idag ( litt tidlig sikkert) den var negativ, men sædcellene kan jo leve opptil 5 dager så håper det kjem eit egg snart [;)]

Lykke til med prøvinga[:)] Håper testen snart viser positivt!!!![;)]

Hvor lenge er det dere har prøvd?

Er nok lurt å starte testingen, for ikke alle har el 14 dager før neste mens... Noen får
den tidlig, og noen sent... [:)]

lykke til med ny prøveperiode Iza=) Håper det går veien denne gang[;)] Go'klem

TAKKER igjen!! [:D] me har "prøvd" 1 år ca..har vert til utreding ( fordi eg er litt "hysterisk" hehe ) greit å få bort evt. tanker om noke kunne vera galt. Og eineste er at eg har ein del vannsyster på eggstokken som ofte kjem tilbake..det gjere at det er litt trangt der..men det skal nok gå bra seier legen[:D] og svømmerene til min mann er i god form[:)], han kunne nok sluttet å røyke, så hadde dei svømt enda fortere[;)]

Har du hatt en del ul da? Vet du om man kan se egglederene der? Jeg går også og engster med litt etter sa jeg har hatt... Redd at alt ikke er som det skal... Men man bekymrer seg sikkert mye i unøden også...

Klem
[:)]

har hatt ul ja, og der ser dei alt, [:)] like greit å sjekke opp i det, så slepp du gå og bekymre deg..alt er heilt sikkert som det skal, men då slapper du betre av etterpå[:)]

Back
Topp