Prøver igjen etter kjemisk

Bkno7047910

Andre møte med forumet
Hei! Vi prøver igjen etter kjemisk graviditet forrige periode. Dette er 2. prøveperiode. Synes det er så svak strek at den kanskje bare er å regne som en skyggestrek‍:confused004 Det er 9 dpo i dag. Hva tror dere?
Hadde nok litt høye forhåpninger, da spiren satt på første forsøk tidligere:smiley-ashamed005 Beklager hvis bildene er veldig dårlige

Vedlegg

• IMG_4495.jpeg
    IMG_4495.jpeg
    58,1 KB · Visninger: 110
  • IMG_4496.jpeg
    IMG_4496.jpeg
    63,1 KB · Visninger: 101
  • IMG_4497.jpeg
    IMG_4497.jpeg
    63 KB · Visninger: 100
  • IMG_4498.png
    IMG_4498.png
    2,2 MB · Visninger: 107
Syns jeg aner en svakt strek der ja :pompus: Men vanskelig å si om det er babystrek eller bare en skygge. Det er jo enda veldig tidlig, så blir spennenede hvordan testene blir fremover da :love017

Jeg tror dette bare var en narrestrek av noe slag. Hadde ikke flere tidlig-tester igjen, så gikk over til vanlige babyplan strimler. De er så og si blanke. Kun en fargeløs gul strek om man ser nøye, men nå er det to timer siden testen er tatt. :sorry: Jeg tror jeg skal ta en test på mens-dagen eller dagen etter kun for å utelukke om ikke mensen kommer. Men tror håpet er ute nå..

Vedlegg

• IMG_4614.jpeg
    IMG_4614.jpeg
    37,1 KB · Visninger: 59
  • IMG_4613.jpeg
    IMG_4613.jpeg
    67,5 KB · Visninger: 61
Babyplan strimmel og clearblue digital tatt nå i kveld:happy093 den samlingen med tester er fra samme dag dpo som med “storebror“ ser ganske like ut. Denne er kanskje litt svakere. Dpo 11 i kveld:smiley-ashamed005 Men når det er sagt, jeg tør ikke å slippe jubelen løs riktig enda. Kan komme mensen, som ventes om 3 dager likevel. Hadde lyserosa på papiret i sted, så får bare vente å se hvordan det går. Testene 1pp startet så vidt positive så sank de og forble hvite. Steg aldri.:angelic:

Vedlegg

• IMG_4708.jpeg
    IMG_4708.jpeg
    520,9 KB · Visninger: 69
  • IMG_4711.jpeg
    IMG_4711.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 65
  • IMG_4710.png
    IMG_4710.png
    1,9 MB · Visninger: 65
Hei, denne endte i spontanabort. Startet i går og er ikke i tvil i dag. Ikke fått svar om blodprøve enda, men tror det skal et mirakel til å overleve denne blødningen etc.. 5+5. Var 5+6 i dag gøy så lenge det varte

Hei, denne endte i spontanabort. Startet i går og er ikke i tvil i dag. Ikke fått svar om blodprøve enda, men tror det skal et mirakel til å overleve denne blødningen etc.. 5+5. Var 5+6 i dag gøy så lenge det varte
Så trist at du måtte oppleve det :Heartred

Back
Topp