B *BekkUlf* Forumet er livet 5 Mai 2011 #1 i4u2319048903214(U()O/U()Y8rhc PFFFFF!!! Hva kopier, og lim inn??? :P Klarer det F ikke!!!!!!!! :) anywho..har lagt ut bilder i bloggen også...
i4u2319048903214(U()O/U()Y8rhc PFFFFF!!! Hva kopier, og lim inn??? :P Klarer det F ikke!!!!!!!! :) anywho..har lagt ut bilder i bloggen også...
Mavir Elsker forumet 5 Mai 2011 #4 Jeg høyreklikket på bildet på bloggen din og valgte kopier bilde. Så gikk jeg her og høyreklikket og valgte lim inn.
Jeg høyreklikket på bildet på bloggen din og valgte kopier bilde. Så gikk jeg her og høyreklikket og valgte lim inn.
B *BekkUlf* Forumet er livet 5 Mai 2011 #5 Det gjør jeg også.....funker ikke her! Nei, gir opp forumet asså :P
Mavir Elsker forumet 5 Mai 2011 #7 *BekkUlf* skrev: Det gjør jeg også.....funker ikke her! Nei, gir opp forumet asså :P Er mye bugs ute å går her inne enda, så hold ut, plutselig fikser det seg skal du se. :)
*BekkUlf* skrev: Det gjør jeg også.....funker ikke her! Nei, gir opp forumet asså :P Er mye bugs ute å går her inne enda, så hold ut, plutselig fikser det seg skal du se. :)