Prøver igjen <3

Forrige syklus ble uten EL, lang og kjedelig syklus på 34 dager.

CD 16 i dag og fin peak :love7

att._CQaINEn0AsTa6tYMGerjytwd9KYJqibVQtqV3bIwW8.png.jpeg

Nå blir det spennende dager i møte. Heia egget!

Har foresten tatt vitex denne runden, og ser ut til at jeg responderer godt på den (får litt mageknip av den, men det er det verdt)

4/5 dpo, og jeg kjente noen stikk og murring. Som fremdeles er der. Det har vært tydelige tegn tidligere.. må jo minst være 6 dpo for implantasjon?
Spennende dager i møte nå da :woot:

9dpo, lite som skjer her gitt.
IMG_6333.jpeg

To dager til i den mest spennende tida i måneden :whacky011 ..det kan ennå snu på et døgns tid ish. Håpet er ikke ute ennå:Heartred

CD 3, og nok en runde med veldig kraftig mens. Kan det være pga ks..? Arrvev eller annet som lager tykkere eller ujevn slimhinne feks..?
Ikke godt å si. Men er i alle fall ny start nå.. :happy093. kjedelige 14 dager uten noe spenning på prøvefronten :whacky011

Har også hatt ks (2022), og merket ikke noe endring for min del, men så hadde jeg en MA nå i april i år, og da forandret mensen seg fullstendig, fra å alltid blø kraftig og lenge, trenger jeg bare tynne/lette bind i 2-3 dager. Det er fullstendig merkelig for meg, så jeg tror kanskje – uavhengig av ks – at ting kan forandre seg for noen etter fødsel eller feks abort.

Lykke til med prøvingen :Heartred

Jeg hadde også ks i 2022, jeg hadde etter det små blødninger over 3 dager. Men etter jeg fikk mens tilbake etter fødsel i 2024 (ikke ks) er det veldig kraftig og varer over flere dager. Så til meg tror jeg ikke det er grunnet keisersnitt.

Ønsker deg lykke til med prøvingen. :Heartred

CD 18,

IMG_6997.jpeg

Og en liten blødning. Hm… hadde oss litt røft for et par dager siden, så det kan være grunnen. Da blir det aksjer i 2 dager til. Så får jeg jo bare følge med på den lette blødningen. (blodblandet el-slim)

si det..? Pleier ikke vanligvis å ha blødning ved el, men.. pleier ikke ha sex heller si :hilarious: (blir bare ved el nå med 3 småttiser)
Hehe ja kan tenke meg det ikke er lett :hilarious: Det er litt varierende hos meg om jeg får eggløsningsblødning eller ikke, men kan jo potensielt være det for deg selv om du ikke vanligvis har det :Heartred Håper det og ikke at det var røff runde, kan bli vondt å fortsette i 2 dager til hvis man er sår :bag:

CD 3. Så kjedelig med rotesyklus… -.-… men, ammer fremdeles litt på natt, så kan jo være derfor.

Back
Topp