Prøver igjen <3

CD 15, starten på peak i går. Aksjer lagt fra i går.. og 3 dager til. Heia mai! :Heartred IMG_9470.jpeg

Last edited:
2 dpo, mai er her :Heartred
Energien er tilbake etter vinteren, orker så mye mer. Det er veldig godt å kjenne på. Er ved godt mot og har hatt en god feeling på mai. :smiley-angelic003
Sitter det ikke nå, tar jeg nye Amh og fsh prøver via fürst neste pp. Greit å ha en liten plan

Hei :)
Fortsatt tidlig enda i forhold til positiv test. Tror nok de fleste får positiv test 9+ dpo. Heier på deg :Heartpink

Helt blankt i dag og hjertet sank skikkelig.
Det er ikke hver mnd det gjør vondt med de hvite testene.. men innimellom. Godt å kjenne at det betyr noe, men håper den tunge triste kroppen får våknet igjen veldig snart. Travle dager nå mot helgen for alle.
Tusen takk for heiingen likevel :Heartred

CD 3, sitter på venterommet hos fürst for å få tatt nye prøver av AMH og FSH. Ca en ukes svartid.. :Heartred
Alderen henger over meg som et mørkt spøkelse kjenner jeg.. men det er jo bare som det er. Graviditeter skjer jo de som er i 40 årene og.
Krysser fingra å håper prøvene ikke er helt elendige.

CD 3, sitter på venterommet hos fürst for å få tatt nye prøver av AMH og FSH. Ca en ukes svartid.. :Heartred
Alderen henger over meg som et mørkt spøkelse kjenner jeg.. men det er jo bare som det er. Graviditeter skjer jo de som er i 40 årene og.

Håper du får tilbakemelding om gode prøvesvar❤️❤️❤️ Er jo slik at vi kvinner får mindre gode egg dess eldre vi blir:confused:

Så lenge man har regelmessig mens, så er det håp. Men selvsagt, fine prøvesvar er ekstra oppmuntrende. Krysser fingrene for at du har gode verdier fremdeles. :Heartred

Wow.. der kom jo resultatene allerede.
Fsh - 7
Amh - 10.3

Tatt på CD 3.

Det var i grunnen ganske oppløftende, her er ikke utløpsdato nært forestående :chicken: og ganske greie verdier for å være på min alder. Ny giv..:Heartred
Tok også AMH i går så håper eg får svar snart

Wow.. der kom jo resultatene allerede.
Fsh - 7
Amh - 10.3

Tatt på CD 3.

Det var i grunnen ganske oppløftende, her er ikke utløpsdato nært forestående :chicken: og ganske greie verdier for å være på min alder. Ny giv..:Heartred

Jeeeiij for gode prøvesvar :dance011 :love017

Back
Topp