Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

8 dpo er i alle fall veldig tidlig, har aldri fått positiv så tidlig. Sjelden på 9 heller. Håper du får en strek om en dag eller to eller tre.

CD 3, sitter på venterommet hos fürst for å få tatt nye prøver av AMH og FSH. Ca en ukes svartid..
Alderen henger over meg som et mørkt spøkelse kjenner jeg.. men det er jo bare som det er. Graviditeter skjer jo de som er i 40 årene og.
Krysser fingra å håper prøvene ikke er helt elendige.
Så lenge man har regelmessig mens, så er det håp. Men selvsagt, fine prøvesvar er ekstra oppmuntrende. Krysser fingrene for at du har gode verdier fremdeles.CD 3, sitter på venterommet hos fürst for å få tatt nye prøver av AMH og FSH. Ca en ukes svartid..
Alderen henger over meg som et mørkt spøkelse kjenner jeg.. men det er jo bare som det er. Graviditeter skjer jo de som er i 40 årene og.
Krysser fingra å håper prøvene ikke er helt elendige.

Juhuu så fine nyheterWow.. der kom jo resultatene allerede.
Fsh - 7
Amh - 10.3
Tatt på CD 3.
Det var i grunnen ganske oppløftende, her er ikke utløpsdato nært foreståendeog ganske greie verdier for å være på min alder. Ny giv..
![]()

Tok også AMH i går så håper eg får svar snartWow.. der kom jo resultatene allerede.
Fsh - 7
Amh - 10.3
Tatt på CD 3.
Det var i grunnen ganske oppløftende, her er ikke utløpsdato nært foreståendeog ganske greie verdier for å være på min alder. Ny giv..
![]()
Wow.. der kom jo resultatene allerede.
Fsh - 7
Amh - 10.3
Tatt på CD 3.
![]()

Tok også AMH i går så håper eg får svar snart
Nei på offentligTok du de på Fürst?
Ok.. da kan det nok ta noen dager. Krysser fingrene for gode svarNei på offentlig