Prøver igen etter vi nettop mistet

Schnuffy

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Hei alle sammen! =)

Rart å være tilbake på forumet og spesiellt i denne fasen. Kan huske at jeg satt å sneik på de nye forumene når jeg var gravid og var så glad over at jeg var forbi 12 ukers fasen.

Desverre hadde jeg ett veldig komplisert svangerskap med masse blødninger og det hele endte i abort uke 15. Måtte føde ut den lille og var fryktelig trist over det.

Heldigvis har jeg det mye bedre nå og til tross for at man bør vente på første mens etter aborten så har vi prøvd i mellomtiden =) Tror jeg har hatt eggløsning så nå er jeg fryktelig spent på om det kanskje skjer noe snart!

Håper vi alle kommer med her og at vi kan ha ett flott år :D
 
Krysser fingre for deg :)
Er det ikke først og fremst for å ha en sikker termindato man skal vente en syklus?
 
Hei alle sammen! =)

Rart å være tilbake på forumet og spesiellt i denne fasen. Kan huske at jeg satt å sneik på de nye forumene når jeg var gravid og var så glad over at jeg var forbi 12 ukers fasen.

Desverre hadde jeg ett veldig komplisert svangerskap med masse blødninger og det hele endte i abort uke 15. Måtte føde ut den lille og var fryktelig trist over det.

Heldigvis har jeg det mye bedre nå og til tross for at man bør vente på første mens etter aborten så har vi prøvd i mellomtiden =) Tror jeg har hatt eggløsning så nå er jeg fryktelig spent på om det kanskje skjer noe snart!

Håper vi alle kommer med her og at vi kan ha ett flott år :D

Så trist at du mistet :( Men så fint at dere prøver igjen med en gang. Håper du blir gravid igjen raskt, og får være her inne :D
 
Jo det er vel egentlig det, men man finner vel ut av det på ul etterhvert :) er ikke desperat men skal ikke forhindre det :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Tusen takk <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp