Prøver for første gang ❤️

Nei. Jeg testet 10, 11, 12, 15, 17, 19 og 21dpo. Pluss at jeg tok en digital 12dpo. Så skal jeg ta en strimmel til og en digital for å få 3+ [emoji4]
Gratulerer så mye [emoji2]

Tusen takk! [emoji5] blir nok en digital til her også. Pluss noen strimmeltester[emoji4]
 
Ettermiddagstest 5+2 [emoji173] man blir hekta!
a5cab92048bcdc99bb14191738707b5b.jpg
 
Så mange fine tester!! Hvordan føler du deg?;-)
 
Så mange fine tester!! Hvordan føler du deg?;-)

Skjønner godt at du tester :) ganske fin følelse å gå to streker etter å bare ha fått en så lenge <3

Ja det er en veldig god følelse! [emoji173]
Takk som spør, det går bra med meg [emoji4] veldig lite med symptomer så tror nok det er litt av grunnen til at jeg tester så mye. Bare for å få det bekreftet liksom [emoji14] hvordan går det med deg?
 
Så koselig [emoji173] hvordan går det med deg??

Du det går. Det vanskeligste er å akseptere at det tar tid før kroppen er i gjenge igjen selvom de fleste opplever en så tidlig sa som en vanlig mens. Uten å skulle jinxe, så tror jeg blødningene er i ferd med å avta nå da :) hadde hcg på 422 onsdag og 425 fredag, og fikk egentlig ganske dårlig behandling av gyn, som mente det ikke var nødvendig med videre undersøkelse anna enn en blodprøve om en uke enda det var hun som satte tanken om exu i hodet mitt :s

Uansett, jeg tar en dag av gangen for ikke å bli for skuffa om el ikke kommer da jeg vil :p
 
Du det går. Det vanskeligste er å akseptere at det tar tid før kroppen er i gjenge igjen selvom de fleste opplever en så tidlig sa som en vanlig mens. Uten å skulle jinxe, så tror jeg blødningene er i ferd med å avta nå da :) hadde hcg på 422 onsdag og 425 fredag, og fikk egentlig ganske dårlig behandling av gyn, som mente det ikke var nødvendig med videre undersøkelse anna enn en blodprøve om en uke enda det var hun som satte tanken om exu i hodet mitt :s

Uansett, jeg tar en dag av gangen for ikke å bli for skuffa om el ikke kommer da jeg vil :p

Huff ja, det må være så kjipt [emoji20] da må du kjefte opp gyn så de tar deg på alvor!! Fortell dem at du er bekymret. Håper blødningene avtar snart og at det raskt fester seg en spire igjen [emoji173] stor klem til deg!
 
Kjempefine tester :D Jeg hadde heller nesten ingen symptomer, så at jeg var gravid var helt rart :p Tok en cb+ i uke 6, bare på gøy, og det var kjempegøy å se hvor sterk den ble, så ut som jeg hadde tegna på en strek med blå sprittusj :p
 
Woho! Gratulerer med fine tester [emoji173]

Tusentakk!![emoji173]

Kjempefine tester :D Jeg hadde heller nesten ingen symptomer, så at jeg var gravid var helt rart :p Tok en cb+ i uke 6, bare på gøy, og det var kjempegøy å se hvor sterk den ble, så ut som jeg hadde tegna på en strek med blå sprittusj :p

Wii [emoji2] bra det er flere som ikke har hatt symptomer, for jeg føler at alle andre har veldig mange [emoji14] kjempeartig å få så sterke tester [emoji7]
 
Ja det er en veldig god følelse! [emoji173]
Takk som spør, det går bra med meg [emoji4] veldig lite med symptomer så tror nok det er litt av grunnen til at jeg tester så mye. Bare for å få det bekreftet liksom [emoji14] hvordan går det med deg?

Ja ser den! At det nesten er for godt til å være sant liksom :)
Jo det går greit her!! er i gang med pp2 og håper på novemberspire <3
 
Oiii, Kristinawe!!! Du er gravid jooo!!! *Gråte* her kom tårene da jeg så testene dine, skikkelige krokodille tårer! Så glad på dine vegne <3 <3<3
 
Oiii, Kristinawe!!! Du er gravid jooo!!! *Gråte* her kom tårene da jeg så testene dine, skikkelige krokodille tårer! Så glad på dine vegne <3 <3<3

Ååh, nå ble jeg og rørt!! Så koselig at du er så glad på mine vegne [emoji173][emoji173][emoji173] du har det med å komme etter!! Nå er det deres tur også [emoji8]
 
Nå har jeg lest gjennom dagboken din, og disse testene du har tatt er så fantastisk fine!! Unner deg dette :smiley-bounce016
Jeg ønsker deg masse lykke til i graviditeten, når blir ca termin?:happy:
 
Back
Topp