Prøver etter senabort uke 17

Trist det du vært gått igjennom.

Jeg ser også en strek, men er også usikker på om streken er rosa. Har du en annen test du kan bruke?

Trist det du vært gått igjennom.

Jeg ser også en strek, men er også usikker på om streken er rosa. Har du en annen test du kan bruke?
Skal teste på nytt imorgen. Er spent på om det virkelig er en positiv test eller ikke. Jeg har sendt bilder av testene til ChatGPT og han sier at han ser en rosa svak strek på alle bildene. Vet ikke helt om man kan stole på Chat

Ser også svak strek, men, er usikker på fargen og er ikke fra ett merke jeg stoler på svake streker fra. Så vanskelig å si før den blir sterkere så en kan se fargen bedre. Chat er kjent for å finne på ting, har blant annet tegnet på strek på mine tester før på helt feil sted når jeg spurte den hvor den så strek henn.

Når det er sagt da, min strek som så slik ut etter mitt sene avbrudd var babystrek, så har troen på din også:smiley-angelic001

:Heartred Kjøpte fra Normal, rosa pakke. Husker ikke hva den heter. Hvis streken er grå så er det en skyggestrek bare eller evaporation line?
Har sett flere få skyggestreker på testene fra normal, så ville værtfall testet med et annet merke i tillegg før jeg tenkte babystrek.
Krysser fingrene for deg :Heartred

Skal teste på nytt imorgen. Er spent på om det virkelig er en positiv test eller ikke. Jeg har sendt bilder av testene til ChatGPT og han sier at han ser en rosa svak strek på alle bildene. Vet ikke helt om man kan stole på Chat
Man bør nok være litt kritisk. På den andre siden så er jo falske positive en sjelden vare som regel. Jeg hadde nok tolket testen som positiv dersom du leste av resultatet innenfor angitt tid.

Back
Topp