Y-40746662
Første møte med forumet
Hei
Er dette en skyggestrek eller ordentlig strek?
Er dette en skyggestrek eller ordentlig strek?
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte fra Normal, rosa pakke. Husker ikke hva den heter. Hvis streken er grå så er det en skyggestrek bare eller evaporation line?Ser streken, men klarer ikke se om det er farge på den. Hvilket merke tester er der?
Skal teste på nytt imorgen. Er spent på om det virkelig er en positiv test eller ikke. Jeg har sendt bilder av testene til ChatGPT og han sier at han ser en rosa svak strek på alle bildene. Vet ikke helt om man kan stole på ChatTrist det du vært gått igjennom.
Jeg ser også en strek, men er også usikker på om streken er rosa. Har du en annen test du kan bruke?

Har sett flere få skyggestreker på testene fra normal, så ville værtfall testet med et annet merke i tillegg før jeg tenkte babystrek.Kjøpte fra Normal, rosa pakke. Husker ikke hva den heter. Hvis streken er grå så er det en skyggestrek bare eller evaporation line?

Man bør nok være litt kritisk. På den andre siden så er jo falske positive en sjelden vare som regel. Jeg hadde nok tolket testen som positiv dersom du leste av resultatet innenfor angitt tid.Skal teste på nytt imorgen. Er spent på om det virkelig er en positiv test eller ikke. Jeg har sendt bilder av testene til ChatGPT og han sier at han ser en rosa svak strek på alle bildene. Vet ikke helt om man kan stole på Chat