Gravid med førstemann ❤️

1DPO -PP5
Sånn! Nå er vi ferdige med denne runden med aksjelegging. Vi har virkelig gått inn for å legge inn max med aksjer, så håper det gir resultater. I går var jeg ute, og det ble mildt sagt konsumert mye vin fra min side. Litt mer enn jeg hadde planer om, og jeg må si jeg kjenner på dårlig samvittighet i dag. Tenk om det har ødelagt for eggløsningen! Men jeg prøver å si til meg selv at jeg ikke skal tenke på det, for det er vel ikke helt sånn det funker. Og vi er begge enige i at jeg skal leve som normalt fram til positiv test.

Nå er det bare å vente i spenning en ukes tid før vi tester. Har ikke bestemt meg for når det blir test enda, dette er så spennende at jeg ikke har planer om å holde meg i tøylene. Kanskje begynner jeg allerede 7DPO?


Vis vedlegget 368166Vis vedlegget 368167

Vinen har null og si, så Ikke ha dårlig samvittighet!
Denne gangen går det!:)<3
 
2DPO

Merker at det er mye press og murringer der nede. Nå tenker jeg selvsagt at EL kanskje er i dag, og at vi burde lagt inn aksjer i dag også - men det orker ikke samboeren min :cool: Er jo typisk meg å bekymre meg og lage teorier om alt mulig, så jeg får bare senke skuldrene så godt jeg kan. Får vel tenke at EL har vært, og at jeg ikke skal stresse for mye. 20. oktober har jeg time hos gynekolog, så dersom det ikke klaffer denne PP, får jeg forhåpentligvis noen svar ganske snart.

Herregud, så sakte tiden plutselig går!! Jeg jobber hardt med å sysselsette meg selv med diverse oppgaver: strikking, klesbretting, dusjing av hunden etc :) Men tiden går uansett sakte, og jeg tenker jo på hvor sakte tiden går hele tiden - haha! Gir opp egen utålmodighet. DPO-land måå gå fort fra i morgen av!
 
2DPO
Merker at det er mye press og murringer der nede. Nå tenker jeg selvsagt at EL kanskje er i dag, og at vi burde lagt inn aksjer i dag også - men det orker ikke samboeren min :cool: Er jo typisk meg å bekymre meg og lage teorier om alt mulig, så jeg får bare senke skuldrene så godt jeg kan. Får vel tenke at EL har vært, og at jeg ikke skal stresse for mye. 20. oktober har jeg time hos gynekolog, så dersom det ikke klaffer denne PP, får jeg forhåpentligvis noen svar ganske snart.

Herregud, så sakte tiden plutselig går!! Jeg jobber hardt med å sysselsette meg selv med diverse oppgaver: strikking, klesbretting, dusjing av hunden etc :) Men tiden går uansett sakte, og jeg tenker jo på hvor sakte tiden går hele tiden - haha! Gir opp egen utålmodighet. DPO-land måå gå fort fra i morgen av!

Svømmerne kan leve i opptil 5 dager, så tror dere er godt dekket på den fronten, uansett!:)

Eg syns tiden raser avgårde! Vi kan godt bytte!?:hilarious: Livredd for å våkne en dag og være 70 blitt
 
Svømmerne kan leve i opptil 5 dager, så tror dere er godt dekket på den fronten, uansett!:)

Eg syns tiden raser avgårde! Vi kan godt bytte!?:hilarious: Livredd for å våkne en dag og være 70 blitt
Haha det rareste er at jeg akkurat snakket med en venninne på telefonen, og da sa jeg at hun måtte nyte at tiden gikk sakte. Også har jeg ikke tenkt det samme om meg selv! Føler du tiden går fort i graviditeten?
 
Haha det rareste er at jeg akkurat snakket med en venninne på telefonen, og da sa jeg at hun måtte nyte at tiden gikk sakte. Også har jeg ikke tenkt det samme om meg selv! Føler du tiden går fort i graviditeten?

Nei og jo:hilarious:
Fra dag til dag oppleves graviditeten sakte, men plutselig har det liksom gått en uke og to:troll:
 
2DPO
Merker at det er mye press og murringer der nede. Nå tenker jeg selvsagt at EL kanskje er i dag, og at vi burde lagt inn aksjer i dag også - men det orker ikke samboeren min :cool: Er jo typisk meg å bekymre meg og lage teorier om alt mulig, så jeg får bare senke skuldrene så godt jeg kan. Får vel tenke at EL har vært, og at jeg ikke skal stresse for mye. 20. oktober har jeg time hos gynekolog, så dersom det ikke klaffer denne PP, får jeg forhåpentligvis noen svar ganske snart.

Herregud, så sakte tiden plutselig går!! Jeg jobber hardt med å sysselsette meg selv med diverse oppgaver: strikking, klesbretting, dusjing av hunden etc :) Men tiden går uansett sakte, og jeg tenker jo på hvor sakte tiden går hele tiden - haha! Gir opp egen utålmodighet. DPO-land måå gå fort fra i morgen av!

Jeg er SÅ enig i at tiden går sakte! Det er som om noen slår på (eller av) en bryter dagen etter eggløsning og frem til tante rød dukker opp. Jeg har aldri vært noen strikker, men vurderer å kjøpe inn noen garn for å prøve meg frem, i håp om at tiden skal gå :rolleyes:
 
5DPO - tiden går sakte + symptomer

Tiden snirkler seg av gårde, og jeg er så spent! I går og i dag er det strikking på planen etter jobb. Det holder meg aktiv og får meg litt på andre tanker.

Symptomer så langt:
-masssse murringer i livmorområdet (siden før EL)
-veldig trøtt og sliten, føler hodet er litt som når jeg er forkjøla (de siste tre dager)
-mer tyntflytende utflod (fra i dag, gulaktig)
-niplene var litt ømme rundt EL.

Krysser fingrene for at dette er gode nyheter! ❤️
 
7DPO - symptomer før testdag i morgen

I morgen begynner testingen - det gleder jeg meg til! Lister opp symptomer under for å holde styr på dette kaoset:

-Kjenner meg fortsatt sliten. I dag våknet jeg nærmere halv elleve, noe som er sent for meg.
-Jeg er sliten og trøtt i dag, men har vært på lang tur med hunden. Det var deilig!
-Flere ganger i dag har jeg tatt til tårene fordi jeg har blitt rørt. Podcaster, bilder av baby og en serie jeg har sett på har gjort meg rørt.
-Jeg har fortsatt mye utflod
-Murring i livmorområdet
 
8DPO - kan dette være babystrek?!

Testet nettopp, og jeg synes det er en strek på den første. Men spørsmålet er om det er noe på nummer to. Og om nummer en er en babystrek, eller om det er skygge?? Testene er testet på samme urin, og nummer to ble tatt fordi vi så strek på den første.

Kjæresten min mener det ikke er strek på den nederste, mens jeg ser. Ser den mer i virkeligheten enn på bildet.
 

Vedlegg

  • CFEA5EF0-E271-4299-950C-EBDA932230DD.jpeg
    CFEA5EF0-E271-4299-950C-EBDA932230DD.jpeg
    499,6 KB · Visninger: 90
8DPO - kan dette være babystrek?!
Testet nettopp, og jeg synes det er en strek på den første. Men spørsmålet er om det er noe på nummer to. Og om nummer en er en babystrek, eller om det er skygge?? Testene er testet på samme urin, og nummer to ble tatt fordi vi så strek på den første.

Kjæresten min mener det ikke er strek på den nederste, mens jeg ser. Ser den mer i virkeligheten enn på bildet.
Her ser jeg på begge:) Sterkere på den øverste ja. Men ser definitivt noe på nederste også. Håper for deg!!!:Heartred
 
Åååå, så gøy å lese at du tror det er babystrek! Tusen takk! Blir mer og mer optimistisk nå :Heartbigred
Har jo lest om mange som får skyggestreker på disse, men det har jeg aldri opplevd selv. Så krysser fingrene for dere! Tar du ny senere i dag?:p
Jeg hadde vel ca like svak om ikke svakere, som ble piiiittelitt sterkere og plutselig slo ut på digital på samme kvelden faktisk:angelic:
 
8DPO - kan dette være babystrek?!
Testet nettopp, og jeg synes det er en strek på den første. Men spørsmålet er om det er noe på nummer to. Og om nummer en er en babystrek, eller om det er skygge?? Testene er testet på samme urin, og nummer to ble tatt fordi vi så strek på den første.

Kjæresten min mener det ikke er strek på den nederste, mens jeg ser. Ser den mer i virkeligheten enn på bildet.

Jeg ser! Dette ser jo veldig lovende ut :happy093.Åå dette blir spennende :Heartred
 
Har jo lest om mange som får skyggestreker på disse, men det har jeg aldri opplevd selv. Så krysser fingrene for dere! Tar du ny senere i dag?:p
Jeg hadde vel ca like svak om ikke svakere, som ble piiiittelitt sterkere og plutselig slo ut på digital på samme kvelden faktisk:angelic:
Det kan godt hende det ryker en test senere i dag ❤️
 
8DPO - kan dette være babystrek?!
Testet nettopp, og jeg synes det er en strek på den første. Men spørsmålet er om det er noe på nummer to. Og om nummer en er en babystrek, eller om det er skygge?? Testene er testet på samme urin, og nummer to ble tatt fordi vi så strek på den første.

Kjæresten min mener det ikke er strek på den nederste, mens jeg ser. Ser den mer i virkeligheten enn på bildet.

Ååå, dette ser jo lovende ut! Eg har heller aldri opplevd skygge på disse! De neste dagene blir syykt spennende! Krysser ALT
 
Ååå, dette ser jo lovende ut! Eg har heller aldri opplevd skygge på disse! De neste dagene blir syykt spennende! Krysser ALT
Er så spent på videre testing! Har liksom følt meg gravid de siste dagene. Så jeg er veldig håpefull! Takk for støtte, trenger det nå! :smiley-bounce016
 
Back
Topp