Bkno9544152
Første møte med forumet
Logget på med feil mailadresse, og dermed feil bruker. Prøver å finne ut hvordan jeg kan slette denne tråden..
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Logget på med feil mailadresse, og dermed feil bruker. Prøver å finne ut hvordan jeg kan slette denne tråden..
Jeg er i uke 15 og også fortsatt kvalm. I mitt forrige svangerskap var jeg også sånn, spydde daglig (så og si, noen få untak, fram til fødsel). Denne gangen ser det ut til bli likedan. Er konstant kvalm men takket være postafen kaster jeg ikke opp mer enn en til to ganger hver dag. Ikke så glad i å spise Postafen, men det er den som får meg igjennom dagene. Glemte å ta i morges, not so smart, blir da være igjen. Nå sliter ikke jeg med vekta, for akkurat når jeg spiser, så er kvalmen borte. Jeg spiser derfor litt og ofte, prøver iallefall. Hvis jeg overspiser så spyr jeg. Jeg har dessverre ingen super råd å komme med. Men postafen, akkupresur og akupunktur har hjulpet meg litt. Jobber ikke nå, for når jeg blir sliten blir det ti ganger værre. Det hjelper også litt å suge på drops.
In mitt første svangerskap ville jeg ikke sykmelde meg, så jobba av og på 50 %. Denne gangen tar jeg det mer med ro, har jo en treåring som også skal ha litt av mammaen sin. Så om dette svangerskapet blir likt som forrige gang, så blir jeg sykmelt resten av tiden også. Så lenge du er så kvalm synes iallefall jeg du skal ta det med ro. Håper det går over snart sånn at du slipper dette![]()