Prøver å le?

Linnpinn93

Betatt av forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jenta vår smiler i ett sett og den siste uken tror jeg hun prøver seg på å le. Hun smiler kjempe stort også kommer det noen sammenhengende host. Tror dere det er øving eller begynnelsen på det som etterhvert blir latter? Hun er jo bare 7 uker så det er vel for tidlig med latter enda, men jeg kan jo håpe :)

Min begynt med sånne "rare" lyder for noen uker siden. Utrolig gøy!! Men har fortsatt ikke hørt latteren. Tror det er en smule tidlig, men tipper den er rett rundt hjørnet. Utrolig gøy:-)

Med min første som er født i februar så kom første latteren i juli... :p
Så er nok litt tidlig ja men kjekt når de begynner å smile bevisst :)

Her kommer det endel hvin når hu smiler, virker som hu prøver på å le ja!

Her har vi fått starten på latter to gang, men hun skvatt selv å stoppet opp :p hihi! Storebror var 3,5 mnd når første latter kom :)

Ingen latter her enda, men hun lager noen høye lyder når hun er glad og smiler stort :) god-lyder ;) men hun er bare 6 uker enda da....

Her lo hun høyt da hun var 9 uker. Har ikke kommet noe ordentlig etter det, men mange episoder med sånn nesten latter, så er mulig.

Det er så deilig å se og høre henne smile og lage go lyder. Gleder meg masse til den ordentlige latteren! Jeg venter i spenning :)

Back
Topp