Prøver å bli gravid...

sunway

Forelsket i forumet
Hei,
Jeg er ny her og har ikke helt skjønt hvordan dette gjøres, men prøver nå.
Som dere skjønner prøver jeg å bli gravid. Har en sønn på 2 år, så nå fant vi ut at det passet med en til. Har tatt ut hormonspiral for 2 uker siden. Ønsker tilbakemeldinger om erfaringer med hormonspiral og det å bli gravid etterpå.

Velkommen og lykke til med nr.2..[:D]
Vi venter vår første, vi[:D]

Det er spennende med førstemann. Nyt det, sier bare jeg, for plutselig er barnet født og da kommer du nok til å savne magen. Men selvfølgelig er det ingenting som kan måle seg med den lille. Lykke til!!!

hei.
velkommen til et supert forum.
vi er også prøvere,men med nr 1.[:)]

lykke til.[:D]

hei!velkommen hit,du kommer sikkert tilå storkose deg[:D]
min samboer og jeg skal prøve å få barn etter jul vi da.
lykke til med nr 2
klemmer fra stine

Hvor lenge har dere prøvd da? Forrige gang ble jeg gravid veldig fort, så nå er jeg utålmodig, men vi har jo ikke prøvd mer enn i 2 uker, så jeg bør vel smøre meg litt med tålmodighet enda.

Velkommen hit og lykke til med prøvingen!!!!

Vi er gravide med nummer en, og skal få en liten prinsesse...

Jeg prøver å bli gravid for 3. gang. Tok ut min spiral i april. Har ikke hatt hellet med oss enda. Legen min sa at gj.snittet etter å ha fjernet spiral er 1 år. Men det kan jo skje lenge før. Bare man ikke stresser så går det vel bra. Jeg trodde jeg var gravid en måneds tid etter å ha fjernet spiralen, men da hadde jeg nok ønsket det så sterkt at jeg innbilte meg det. Jeg var kvalm , trøtt, frøs på hender og føtter og var helt merkelig. Så du må ikke stresse. Det skjer vel før du aner det, får vi håpe.

Hjertelig velkommen, og lykke til med prøvinga[:D]

Velkommen til forumet=) Her er alle så koselige atte,og det finns ingen dumme spørsmål;) Lykke til med prøvinga[;)]

Lykke til med prøvingen... Vi også prøver med nr 2 å har prøvd i 7 mnd..tok ut spirael i januar.. men ting tar vist litt tid:)

Velkommen hit og lykke til med prøvinga [:D]

Lykke til med prøvingen...

Hvis ikke du er av de heldige som blir gravid med en gang så er det ganske sikkert at det blir noen frustrasjoner... Du er blandt mange gode mennesker her...

LYKKE TIL!!!

velkommen og lykke til med prøvinga[;)]

Ja, det skjer vel før man aner det. Men det er vanskelig å la være å tenke på det og slappe av når man ønsker det så sterkt. Nå er det jo bare 2 uker siden jeg tok ut spiralen, men er jo glad hver dag mensen ikke kommer, selv om det nok hadde vært greit om den kom, for da hadde jeg jo hatt litt mer kontroll. Men inntil da, prøver vi for harde livet. hehehe....

You go, girl. stå på.

Back
Topp