Prøver å bli gravid?

barehege

Forumet er livet
Littebitt[;)] misunnelig på dere som har en liten spire i magen nå.. Så lurer egentlig på hvor mange det er her inne som prøver å bli gravide/er blitt gravide.. [;)]

prøver ikke men bruker heller ikke noe[8D] men så skal det jo sies at det blir ikke mye action her for tiden da[8|]

tok annet jeg.
har jo veeeeldig lyst på flere og kunne tenkt meg om noen få år. MEN jeg har jo ingen å kunne få med så derfor blir det nok ikke noen baby på meg nei [:(]

ORIGINAL: LilleMusMei

tok annet jeg.
har jo veeeeldig lyst på flere og kunne tenkt meg om noen få år. MEN jeg har jo ingen å kunne få med så derfor blir det nok ikke noen baby på meg nei [:(]

Uff, nå fikk jeg nesten dårlig samvittighet av denne avstemminga.. tenkte ikke noe på deg/dere som har det sånn.. En liten trøst er jo at du har to ALDELES NYDELIG barn fra før!!!! Og at du skal ikke se bort ifra at det blir en ny baby om ei stund, når du har fått slått deg til ro med DRØMMEMANNEN!!! Som er en god stefar til barna dine og som behandler deg med respekt!!![:)]

hehe,hopper av i svingen..blir vel prøving om 2 år..(har jo lyst på en til[:)])

Ingen planer om bebis enda, men bruker heller ikke noe.Que sera, sera....

ingen planer om noen ny baby før om noen år...om ca 1,5- 2år
men har lyst på en til,men så er det stopp for min del:)

Jeg går på p-piller, for her i gården er det full action[;)] men er ikke så altfor lenge til vi skal begynne på nestemann[:D]

jeg trenger vel ikke si noe[;)]

Nei, Linni puse gal, vi vet vel alle hvor i landet du ligger.. [;)]

Men 5 gravide her inne????

skal ikke ha flere vi da og snart er det veldig forsent å angre også...

Vi vil vente en stund til vi...[:)] Vil gjerne bli ferdig med utdannelsen, og få en fast jobb først[:D]

ORIGINAL: helenen

ORIGINAL: nurkebassen

ORIGINAL: #bolla#

ORIGINAL: nurkebassen

ORIGINAL: barehege

Nei, Linni puse gal, vi vet vel alle hvor i landet du ligger.. [;)]

Men 5 gravide her inne????

Ja det reagerte jeg og på, får jeg vet bare om linni puse gal og lillemag.
Eller glemmer jeg noen nå[:o]

Noen som tuller med oss igjen?[:)]

Hmm ja kanskje det[8|][:)]

jeg vet om en til [;)]

OG NÅ BLE JEG IKKE NOE SÆRLIG NYSGJERRIG HELLER...

TØRKA FRUKT?!?!?!? HÆH???? Er det noen her inne med tørka frukt? eneste frukta jeg kommer på er kiwi78 men ho er ikke tørr.. [8D] 
Lillerosin??????????????????

Ikke jeg som er gravid. Drakk på julebord på fredag så[:)]

Back
Topp