Prøverørsprøvere

Mammatilto+

Forelsket i forumet
Jeg skjønner ikke hvorfor vi som sliter med å få barn, skal straffes, om vi ikke har nok problemer, så skal vi oxo få økonomiske problemer. Det koster jo så mye penger. Men selvfølgelig det er jo vært pengene hvis en lykkes, men hvis en ikke gjør det er det jo veldig kjedelig og tungt... Skal prøve insiminering mens vi venter på prøverør, skal begynne i morgen, da trengte jeg en sprøytepenn som kostet over 2000kr... (vet det er bare småpenger i forhold til prøverør, men alikevell) Har tenkt så masse på det nå i dag og det er så frustrerende... [:(]
 
Det er ganske frusterende[:@] Jeg måtte i tillegg være sykemeldt i en uke for å reise til Tromsø. Greit man får dekt noen av utgiftene til mat og opphold, men ikke alt. Heldigvis hadde vi oppsparte midler, men det er det jo ikke alle som har. Nei, det er urettferdig!!!!!!Det er verdt hver krone, men det skulle ha vært gratis.
 
Ja det skulle vært det. Men vi ønsker jo oss barn veldig mye, og har prøvd lenge, så det er selvfølgelig vært pengene. Men som du sa... Det skulle vært gratis...[8|] Gikk det på første forsøk med deg?
 
 
 
Nei, Frida kom på andre forsøk.
 
Ja, det er veldig kjedelig med kostnadene. Og politikerne og samfunnsanalytikerne roper stadig varsku om at det fødes for få barn her i landet! Eldrebølgen skyller over oss og det er for lite rekruttering. Sånn sett burde det vært mye billigere å gjennomgå assistert befruktning.
 
Vi har allerede begynt å spare litt til neste gangs IVF-behandling. Vi venter vårt første barn rundt 4. mars, og vil jo gjerne ha (minst) et til!
 
Ja, det er helt sykt... Men men det skal da gå. Det er bare litt tøft der og da. Gleder meg til resultatet!
 
Back
Topp