Prøverør?

Nøsste

Gift med forumet
Hei igjenn.....Jeg var her inn og myste litt for en stund siden. Spurte noen spørsmål om prøverør osv. Nå er søknaden send til Haugesund,om prøverørsbehandlig. Men jeg håper inderlig vi lykkest denne gangen,så jeg slipper. Kjenner jeg begynner og grue meg litt,gyn.sa det trengde ikke gå mer enn rundt 2mnd,før vi kom i gang med samtaler og liknende.  Blei litt nervøs da,men det går vell greit uansett hva som skjer. Håper snart jeg kan få ett frø i magen!!

skal du på sykehus i haugesund eller på klinik hausken?

Haugesund

på den private klinikken????? trenger jo ikke søknad der vel??? eg ringte bare inn[:)] ringte på mandag som var og fikk time no den 28 januar[:D]

heisann håper du kommer fort i gang...selv hører jeg til Bergen, Haukeland..
sendte søknad tidlig i september, og jeg skal i gang med medisinering om 9 dager[:)] tiden har gått utrolig fort, hadde forundersøkelsen i slutten av november, og skal ha uttak/innsett i uke 9.....
håper du kommer fort i gang og at du lykkes snart[:)]

Det vet jeg ikke helt.....gyn.sendte i allefall henvisning. Tror ikke hun hadde gjort det visst jeg ikke trengde søknad. Men jeg vet ikke!

ORIGINAL: Nøsste

Hei igjenn.....Jeg var her inn og myste litt for en stund siden. Spurte noen spørsmål om prøverør osv. Nå er søknaden send til Haugesund,om prøverørsbehandlig. Men jeg håper inderlig vi lykkest denne gangen,så jeg slipper. Kjenner jeg begynner og grue meg litt,gyn.sa det trengde ikke gå mer enn rundt 2mnd,før vi kom i gang med samtaler og liknende.  Blei litt nervøs da,men det går vell greit uansett hva som skjer. Håper snart jeg kan få ett frø i magen!!

Kjenner følelsen, er liksom skummelt og. Men hvis det er på sjukehuset i Haugesund så kan eg fortelle at dei som jobber der er KJEMPE-Koselige!! Fantastiske damer som jobber der!!

Ja,di var kjemmpe koselige. Jeg var det da,jeg skulle kjkke egglederene. Di var utrolige,di forklarte og beroligte meg veldig godt.

Back
Topp