Prøverør?

Nøsste

Gift med forumet
Vet  noen hvor lang ventetiden er på prøverør?

Tror vi fikk brev om at det var ca 9 mnd. men slapp inn tidligere da vi meldte oss som prøvekaniner for en ny medisintype. Men fra vi først dro til legen (febr. -06) så skulle vi egentli ikke begynne med prøverørsprosessen før mars 07, så det er en tidkrevende prosess det her ....

Takk for svaret....jeg skal kanskje ha prøverørs, visst vi ikke lykkest med pergortime. Håper jeg slipper,men det er aldri godt og vite. Lykke til

Tusen takk, og masse lykke til tilbake [;)]

I porsgrunn er det 5-6 mnd ventetid fra henvisningen er motatt til konsultasjonstime. Da begynner man som regel på første mens på medisiner etter timen.

hei,.. ventinga varierer fra sted til sted...om du er privat elle i det offentlige. vi sendte søknaden en av de første dagene i sept tror jeg, fikk bekreftelse på denne i slutten av sept. så fikk vi svarbrev i oktober om at vi fikk godkjent søknad, og time den 28 november.. så altså litt over 2 mnd fra søknad sendt til time... den timen var forundersøkelse, så fra den frem til vi er igang (dvs ringe inn mens) er det i overkant av en mnd, tidlig i januar..og egguttak 3 mnd etter timen, slutten av februar.. ble rotete dette her, men fra søknad sendt til vi skal ta en graviditetstest blir det ca 6 mnd, og det er en del venting i disse 6 mnd, men også en stund med medisinering, og det tar tid også.. dette gjelder Haukeland, KK.

Takk for svar av alle sammen......Jeg kommer nok inn til dere igjenn visst jeg skal ha prøverørs. Så det kan vær vi snakkest,men håper på en måte at vi ikke gjør det[:D] he...he. At jeg lykkest med pergotime.

satser på at pergo funker, å at vi slipper å se deg her inne igjen pga prøverørs[:D]

Back
Topp