Prøverør

misi

Flørter med forumet
Flere som har laga baby på sykehuset her? Jeg skjønner ikke helt beregningen på termin jeg.. Tror St. Olavs beregner innsett + 14 dager = 4 uker.. Men jeg har jo satt inn en fem dager gammel blastocyst ?! Blir sprø her
 
Tror vi blir en del :)
Du tegner fra uttak - dette er befruktelsesdato. Så hvis du bruker babyverden sin kalkulator havner du der du skal være. Eller så kan du regne +14 dager fra uttaket :)
Gratulerer forresten :)
 
Har de ikke gitt deg en termindato da?
Vi gikk til Hausken og der fikk jeg bare oppgitt termindato når jeg ringte for å gi beskjed om positiv test..
 
Flere som har laga baby på sykehuset her? Jeg skjønner ikke helt beregningen på termin jeg.. Tror St. Olavs beregner innsett + 14 dager = 4 uker.. Men jeg har jo satt inn en fem dager gammel blastocyst ?! Blir sprø her
Sniker inn fra mars gruppa :) Jeg har gjort det samme som deg, vært på st. Olavs og fikk satt inn fem dager gammel blastocyst. Jeg fikk beskjed innsettingsdag at jeg er nå 14 dager gravid. Så den dagen to uker etter når du skal teste er 4 uker gravid, slik man regner normalt. Jeg ble satt 7 dager frem på tidlig ultralyd av min gynekolog, men vær obs at jordmor og lege vil gå etter mensen når dem regner termin. Hva den ordinære ultralyden sier blir den som dem går etter resten av svangerskapet. I mitt tilfelle ble jeg tilslutt satt frem 8 dager :)
 
Ok, da blir det kanskje rett slik som jeg hadde sett for meg.. At de regner 14 dager etter innsett som 4 uker gravid, men at det justeres senere.. Tror jeg bare forholder meg til menstermin enn så lenge jeg
 
Back
Topp