Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gratulerer så mye=)Hvor mange er vi her som har blitt gravid ved hjelp av IVF eller ICSI?
Selv var jeg kjempeheldig og ble gravid på første forsøk med IVF.
Så bra at du ble gravid før dere kom i gang! Var det Pergo eller Femar/Letrozol du gikk på?Ikke IVF, men gikk på hormonbehandling for å gjøre meg klar til IVF. Jeg var på kontroll på fertilitetsklinikken for å melde meg opp til IVF bare en og en halv uke før jeg fant ut at jeg er gravid![]()
Så bra at det endelig ble klaff! Hadde dere noen fryseforsøk da, eller måtte dere gå privat til slutt?Jeg ble gravid ved ICSI, 4. Forsøk (søsken).![]()
Så bra at du ble gravid før dere kom i gang! Var det Pergo eller Femar/Letrozol du gikk på?
Samme som her det!HeiHer satt spiren jaggu på 1 ivf forsøk (søsken). Overlykkelig!!! Nr 1 er selvlaget
![]()
Mange her inne som har fått baby takket være LetrozolJa, vi er overlykkelige, selv om det er vanskelig å slippe skuldrene ned og ha tro på at dette går bra. Jeg gikk på Letrozol, men rakk bare tre mnd![]()
Jepp, min satt på femte letrozol kurMange her inne som har fått baby takket være Letrozol![]()