Prøveperioden med baby nr. 2

ungeprøvere

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2024
Hei! Lager ny tråd når jeg opprettet forrige tråd med gjestebruker... Har et barn på snart 1,5 år og er veldig klar for å bli gravid igjen!
Nærmer seg pp 2 nå, pp 1 endte i kjemisk graviditet. Har nettopp sluttet å blø etter den kjemiske, og eggløsningstester er kjøpt inn! :)
 
Nå har testingen begynt, og har ikke hatt eggløsning enda i følge el-testene. Men når jeg tørket meg etter å ha vært på do nå var det slim og blod på papiret. Kan dette bare være en mellomblødning?
 
Nå har jeg hatt blødning i 6 dager. Er såpass lite at jeg ikke trenger bind eller tampong, bare truseinnlegg. Kommer også bare gammelt blod, noe koagulert innimellom. Ikke noen positive eggløsningstester enda heller, selv om det skulle vært det innen nå. Vurderer å ta en tur til legen
 
Fikk positiv eggløsningstest i går kveld! Bildet er tatt litt før man egentlig skulle lese av svaret, men strekene ble like etter hvert
 

Vedlegg

  • F89F7356-0786-4999-82B5-C894F966B90D.jpeg
    F89F7356-0786-4999-82B5-C894F966B90D.jpeg
    6,9 KB · Visninger: 33
Har lagt inn aksjer til riktig tid, så nå er det «bare» å vente. Syns ventetiden er så lang og kjedelig, pluss at jeg må holde meg opptatt fordi jeg ikke klarer å tenke på noe annet!:dead:
 
I går kveld sto jeg på kjøkkenet og lagde mat, så stakk det plutselig skikkelig i venstre side av magen. Gjorde utrolig vondt, men varte bare i få sekunder. I dag har jeg hatt murringer og begynt å få litt ømme bryster. Har fått tidlig symptomer tidligere, men hvis smertene i går kveld var av at egget festet seg er det vel litt tidlig å få symptomer i dag?:p Har lest at det er noen som har opplevd det, men tør ikke være for optimistisk heller:rolleyes:
 
Har fortsatt ømme bryst, litt ømme nipler også. Har ikm om 6 dager, så kan begynne å teste nå men har ingen tidligtester liggende:( Er skikkelig spent på om det har klaffet denne gangen også, siden det klaffet på første forsøk forrige mnd:smiley-angelic001
 
Last edited:
Jeg måtte selvfølgelig prøve til tross for hva jeg skrev for 20 minutter siden! Og kan vel trygt si at jeg ikke forventet det her:woot: Nå er ikke denne testen sensitiv, så streken er veldig svak enda. Men den er der!!
upload_2020-7-13_12-52-10.jpeg
 
Last edited:
Gratulerer :smiley-bounce012
Når iforhold til positiv El test la dere inn aksjer?

Takk!:Heartred
Vi la inn aksjer dagen før positiv el-test (og ca annenhver dag før det) dagen jeg fikk positiv el-test og dagen etter positiv el-test. Så 2 dager igjen etter det bare for å føle at vi har gjort alt vi kan gjøre for at det skulle klaffe:p
 
Takk!:Heartred
Vi la inn aksjer dagen før positiv el-test (og ca annenhver dag før det) dagen jeg fikk positiv el-test og dagen etter positiv el-test. Så 2 dager igjen etter det bare for å føle at vi har gjort alt vi kan gjøre for at det skulle klaffe:p

Vi la inn 2 dager før, 1 dag før og dagen med positiv El test og da den ble til negativ så håper det holder. Testet idag?
 
Vi la inn 2 dager før, 1 dag før og dagen med positiv El test og da den ble til negativ så håper det holder. Testet idag?

Da har dere så absolutt gjort det dere kan hvertfall:D

Her er fra testen i dag. Veldig dårlig kvalitet på bildet, men streken er absolutt mer tydelig så dette ser ut til å gå riktig veg!
upload_2020-7-14_12-3-39.jpeg
 
Kjenner at selv om jeg egentlig har troa på at dette går bra, så er jeg i tillegg så redd for at det skal gå galt! Etter kjemisk forrige mnd kommer jeg nok ikke til å få ro i sjela før i hvert fall 1 uke etter ikm..:help
 
Back
Topp