Prøvepakkan :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Nån som har fått nån av prøvepakkan?

Fikk BAM sin tidlig, men ikke bestilt noen flere enda :)

Jeg har fått bam,libero og apotek 1.
apotek 1 sin pakke er skikkelig bra masse kremprøver,1 pakke nattbind,1 pk truseinnlegg,ammeinnlegg,bleier,tåteflaske ,smokk,Body.
APOTEK 1 sin pakke er vel verdt å få med seg.Libero og bam var ikke det store.

Har ikke fått noen enda, men bestilt Rimi, Libero og Apotek1 sin, hvor bestiller man Bam sin da?

Har fått BAM, bleiebøtta, Apotek1 og Vitusapotek sine. Apotek1 sin var kjempebra, det var ikke Vitusapotek sin. Mangler Libero og Rimi sine pakker :)

Jeg har ikke bestillt noen enda. Kanskje på tide?

Jeg har henta fra begge apotekene! Begge pakkene hadde gode gaver/prøver!
Jeg pleier aldri å kjøpe blader, men for en gang skyld kjøpte jeg foreldre og barn for 2 uker siden. Kun for å få med meg testen av dresser. Også fikk jeg den gratis nå :P Haha så irriterte meg litt da over at jeg hadde kjøpt!

Adriana_74 skrev:
Jeg har fått bam,libero og apotek 1.
apotek 1 sin pakke er skikkelig bra masse kremprøver,1 pakke nattbind,1 pk truseinnlegg,ammeinnlegg,bleier,tåteflaske ,smokk,Body.
APOTEK 1 sin pakke er vel verdt å få med seg.Libero og bam var ikke det store.

Når fikk du Libero sin? Går å venter på skriv men enda ikke fått.. Kanskje jeg burde purre på dem ;)

Jeg fikk ikke bleier i min fra Apotek1,blei drit skuffa!!!! :( Skal hente den fra Ditt Apotek i morgen etter jobben. Ellers venter jeg på de andre fortsatt.

Jeg har bare fått apotek1 sin. De sjekka ikke engang kvitteringen da jeg henta den. Jeg sa bare at jeg skulle hente en babypakke, også fikk jeg den uten å vise noe bevis. Hm:)..kan prøve å hente ut flere da. Hahaha

Jeg sa bare at jeg bare hadde glemt å skrive dem ut :P Å det var jo i grunn sant!

Jag har hämtat från Apotek1 - behövde heller inte visa den kvitteringen...
Väldigt bra ting oppi den iaf!
Kommer Libero sin automatisk om man är medlem?

Jeg har fått fra Bam, mangler fra libero, venter bare brev i posten om henting, skal hente Apotek 1 sin en dag, har bestilt fra rimi, men skulle komme lapp på mail eller i posten om når jeg kunne hente den. Prøvde å bestille på Ditt Apotek og Vitusapotek, men det gikk ikke:( 

Back
Topp