Prøveline

twinanne

Forumet er livet
Hvordan går det med deg nå, har du foresten vært på ferie enda?

Slapp av vennen, det er bare en måte å reagere på det etter 2 slitsome forsøk, nå trenger du å få det litt på avstand for å samle opp energi igjen for å starte opp til høsten. Nyt ferien din du fra å være prøver. Du er bare i forsvar modus nå, derfor hvet du ikke om du har list til dette mer, men lysten på en herlig liten baby i armene dukker nok opp igjen når du har samlet opp litt energi og får den siste tiden litt på avstand, da tenker jeg at Prøveline er den samme gode gamle prøveren igjen med skikkelig pågangsmot fra hosten av, brun og lekker med en flottere figur, stå på jente[;)]

Eh...det var meg og ja, holder jo på med naturmetoden frem til neste forsøk, her gir man ikke opp så lett. Akkupunktur hver uke blir det også frem til start på IVF nr. 2, og da skal det bli snøbabier opå meg også det har jeg bare bestemt, slik at jeg kan brukde de utover vinteren etter mitt siste IVF forsøk som kan bli til høsten sammenes med deg, dersom jeg ikke har fanget gulleget før sommeren da. Men de på frys kan jo ligge der, da har jeg eventuelt en mulighet for søskenforøkelse også. Tror jeg blir for gammel til å få søskenforøkelse med IVF fra det offentlige, men eggene mine kan jeg bruke opp, det har jeg krav på.

Back
Topp