Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rebecka`s mamma
[:)][:)]lykke til snuppa...
nå er det ikke lenge til du kommer hjem,snakka med henne på mobilen i stad[:)][:)]
men jeg VIL at hun skal oppdattere dere..[;)]
ORIGINAL: twinanne
ORIGINAL: Rebecka`s mamma
[:)][:)]lykke til snuppa...
nå er det ikke lenge til du kommer hjem,snakka med henne på mobilen i stad[:)][:)]
men jeg VIL at hun skal oppdattere dere..[;)]
He,he du er morsom du Rebecka. Jeg må nok smøre meg med tolmodighet jeg da, skal spise middag og så er det styremøte på meg i kveld i en av foreningene jeg er med i.
Så Prøveline, jeg venter spent på hvordan det gikk med deg i dag
ORIGINAL: Prøveline
Nei desverre Vugge, vi må nok bare leve med det :) HELDIGVIS! :) hehe..
Så da var det meg da, fikk satt in TO PERFEKTE 4DELTE EGG :)
Er superduper fornøyd, Kahn sa han skulle krysse fingrene for at det ikke skulle bli tvillinger men kunne ikke love noe :p jeg hadde bare likt det da. Fysj tenk å gi meg sånne forhåpninger :p
Får bare nyte disse to ukene, har sittet med varmepute på magen hele 3,5 time på veien hjem, og akupunkturen gikk strålende! :) Var en merkelig opplevelse, hun traff noe inn i hampen på alle punktene så hadde jo støt i hele meg :p herlig dame, gled deg Vugge :) Vi pratet forresten om deg.. hehe. (Og forresten, inngangen er på framsiden av det gule bygget allikevel, så du kan ikke unngå å finne det :)