prøveline;)

babytutta

Forumet er livet
masse masse lykke til med innsett.
gi oss en oppdatering da!!![:)]

det gjør de nok heeeelt sikkert..super egg vettu[:D]
blir det to inn??

ååååh superdupermoro.
gleder meg på dine vegner... nå blir det tvillinger på prøveline...[:D]

oioi,så morro!!
spennende å følge litt me dere alle innpå hær,rørende hvor posetiv dere klarer å være!!

håper spiren klorer seg fast til dere alle snart,det fotjener dere virkelig[:D][:D]

kommer inn å snoker litt på dere vettu,hihi!!

lykke til prøveline,gullegga dette vettu,om 14 dager lyser en posetiv test mot deg!!

klem[;)][;)]

Prøveline

Lykke til i dag

[:)][:)]lykke til snuppa...
nå er det ikke lenge til du kommer hjem,snakka med henne på mobilen i stad[:)][:)]

men jeg VIL at hun skal oppdattere dere..[;)]

ORIGINAL: Rebecka`s mamma

nå er det ikke lenge til du kommer hjem,snakka med henne på mobilen i stad[:)][:)]

He,he du er morsom du Rebecka. Jeg må nok smøre meg med tolmodighet jeg da, skal spise middag og så er det styremøte på meg i kveld i en av foreningene jeg er med i.

Så Prøveline, jeg venter spent på hvordan det gikk med deg i dag

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: Rebecka`s mamma

He,he du er morsom du Rebecka. Jeg må nok smøre meg med tolmodighet jeg da, skal spise middag og så er det styremøte på meg i kveld i en av foreningene jeg er med i.

Så Prøveline, jeg venter spent på hvordan det gikk med deg i dag

håper du skjønner meg[;)]???
ha en god ettermiddag til deg[:)] jeg er SELV gravid.,skal til legen i morra tidlig,guri som jeg gleder meg,vet ikke når jeg har termin,men det blir ei gang i september.=)=)=)har ei datter på 14mnd. så her blir det 22 mnd mellom dem.. LYKKE TIL DEG.

Rebecka selvfølgelig kjønner jeg deg, dette må Prøveline få lov til å fortelle om selv[:D]

Så koslig da at du er gravid, det blir nok spenende tider fremover for deg nå, håper at du får en fin graviditet og har anledning til å nyte den[;)]

HUN har 1 time igjen,snakket nettopp med henne.hun SAVNER bv..[;)][:)]spurte mannen om han ikke kunne kjører fortere[:D][:D][:D][:D][:)] måtte på BV SA HUN..[:)]hun er så skjønn..[;)]

der var du snuppa mi.... gleder oss...[;)]

Det er nok to gull egg det der [:)] 

Ps. Hvordan gikk akupunkturen?

Å, Gratulerer med 2 gullegg[:D][:D]
Blir spennende de neste 14 dagene[:)]

Prøveline gratulere med to perfekte egg, dette høres jo bra ut, da for du ruge så godt du kan på tvillingene dine du også.

Vekommen i ruge gjengen, da er vi tre i dag, og blir 4 i morgen,
og snart blir vi 5 etc...

så bra prøveline, kos deg som ruger

fint ho er koselig ho akupunturen da, skal kontakte henne jeg også når jeg får en dag.

Prøveline nå kjønner jeg, det var lysrør hun brukte på deg, den varmer godt eh....

ORIGINAL: Prøveline

Nei desverre Vugge, vi må nok bare leve med det :) HELDIGVIS! :) hehe..

Så da var det meg da, fikk satt in TO PERFEKTE 4DELTE EGG :)
Er superduper fornøyd, Kahn sa han skulle krysse fingrene for at det ikke skulle bli tvillinger men kunne ikke love noe :p jeg hadde bare likt det da. Fysj tenk å gi meg sånne forhåpninger :p
Får bare nyte disse to ukene, har sittet med varmepute på magen hele 3,5 time på veien hjem, og akupunkturen gikk strålende! :) Var en merkelig opplevelse, hun traff noe inn i hampen på alle punktene så hadde jo støt i hele meg :p herlig dame, gled deg Vugge :) Vi pratet forresten om deg.. hehe. (Og forresten, inngangen er på framsiden av det gule bygget allikevel, så du kan ikke unngå å finne det :)

så bra med så supre egg da[:)] kos deg med ruginga di du..og tenk om det blir twins hehe kult da,men det øker vel sjansene om å lykkes med en spire når to settes inn.så krysser fingrene[:)]

Back
Topp