prøveline

mysill

Betatt av forumet
hei hei...
åssen er det med deg?
føler du deg grei eller...
merker ikke stort jeg nå....tenker ikke så mye over det heller...er liksom bare et lite øyeblikk på kvelden da jeg liksom må stikke innom her en snartur...hehe!

ORIGINAL: Prøveline

Hei mysill :)
Jeg føler meg i grunnen veldig bra, ømheten i magen begynner å gå over og det er ikke vondt å være tissetrengt lengre :p Prøver å ikke tenke så mye på det.. men merker at jeg gleder meg til å begynne å jobbe på onsdag, tenker sikkert enda mindre da.. har ikke vert på jobb siden uttak.
Jobber du eller?
Kjenner du etter tegn? litt tidlig enda kanskje.. hehe.. ikke vet jeg, aldri vert gravid. Jeg kjenner ikke etter, for å ikke bli gal i hode.. går det ikke så forsøker vi på nytt :)

Så flott at du ikke føler deg så sår/øm lenger...Prøver å ikke tenke så mye på det jeg heller..Har en del ting å gjøre i rugetiden nå så skal vel gå bra.
Nei jeg jobber ikke nå nei...Ganske godt egentlig å slippe stresset...Men får fyllt dagene alikevel heldigvis.
Nei jeg har litt ømme pupper da...men det kan en få av crinonen...så hadde jeg en del murringer i går..men kjenner liksom ikke noe spess nei...gjorde ikke det sist gang heller...før den siste uka..
Ja går det ikke så må en bare forsøke på nytt...vi kommer til å ta en skikkelig pause i såfall...har jo bare et forsøk igjen vi nå.
Kjenner jeg gruer litt for å ta den testen....har ikke noe lyst...men en må vel...  :)
du får oppdatere meg underveis da  :) lykke til!

Back
Topp