prøvedukker?

fomle 83

Forumet er livet
Huske det va nåen sosm hadde kjøpt en prøvedukke.Nåen som vet kor man kan få tak i det?

Er det sånn ei stor du mener som man bruker når man syr???Vet mamma har ei som hun ikke bruker,men den er blå,kan jo være hun er villig til å selge den[;)]!

ORIGINAL: cilimor

Er det sånn ei stor du mener som man bruker når man syr???Vet mamma har ei som hun ikke bruker,men den er blå,kan jo være hun er villig til å selge den[;)]!

nei tenke sån vanlig prøvedukke:) sånne som står butikkan:)

ORIGINAL: fomle 83

Haha,tenke som den sydama du er,at det var en slik du mente!Kan jeg spørre hva du skal med prøvedukke??

ORIGINAL: fomle 83

Haha,tenke som den sydama du er,at det var en slik du mente!Kan jeg spørre hva du skal med prøvedukke??

hehe ja hadde jo ikke vært så dumt med en sån prøvesydukke heller:)
Har løst å ha en prøvedukke ståenes i stua eller i gangen:) Bare til pynt;)

ORIGINAL: marikanne

Jeg har kjøpt min på finn.no [:)]

sjekk bloggen for bilder!

ka søkte du på for å finne den?

http://butikkartikler.no/

De selger utstillingsdokker....men det er jo litt mer sjarmfult med en som er gammel enn en helt ny kanskje....Anyway, her får man i allefall tak i mange forskjellige...

ORIGINAL: Kattepus84

http://butikkartikler.no/

De selger utstillingsdokker....men det er jo litt mer sjarmfult med en som er gammel enn en helt ny kanskje....Anyway, her får man i allefall tak i mange forskjellige...

ja sant at de gamle e mer sjarmeranes. trur ikke æi likte så godt nåen av de på den sia. men takk for hjælpa[;)]

Back
Topp