Gravid med sistemann❤️

Hva skal man si? Etter 19 uker som gravid med nummer 3 ble det konstatert dødt foster på oul for 3 uker siden :(

Har hatt noen tøffe uker, men kroppen begynner å normalisere seg. Humøret går i bølgedaler og jeg er veldig sårbar og tåler lite.

Det føles urettferdig at den lille gutten vår ikke skulle få leve opp. Det eneste jeg vil nå er å bli gravid igjen ❤️
Så forferdelig trist. Kondolerer ❤️ håper du blir gravid med en terminspire kjapt ❤️
 
Cd 6

Nå er mensen så godt som ferdig og vi kan begynne på første pp etter aborten❤️

Det var med blandede følelser jeg fikk mensen her før helga, skulle ønske jeg ble gravid før den kom men det klaffa altså ikke. Visste jo ikke når el var selv om jeg hadde en mistanke.

Håper det klaffer på første forsøk nå da, jeg føler ikke at dette blir bra igjen før jeg sitter med en levende baby i armene. Så jeg regner med at en ny graviditet blir en Berg og dalbane av følelser, men det kommer det til å bli uansett så jeg vil helst bare få det unnagjort. Dessuten føler jeg det som en besettelse å bli gravid igjen.

Huff, i første trimester nå i sommer følte jeg at det var så slitsomt at jeg neppe ville gjøre det igjen. Nå er jeg villig til å gjøre det så mange ganger jeg må for å få de barna vi ønsker oss.

Livet er jammen urettferdig, nå skulle jeg egentlig vært 25 uker på vei og det er hjerteskjærende å tenke på:sad010

El blir ca 19 november og ikm blir 3 desember. Får bare krysse fingrene❤️
 
Cd 6

Nå er mensen så godt som ferdig og vi kan begynne på første pp etter aborten❤️

Det var med blandede følelser jeg fikk mensen her før helga, skulle ønske jeg ble gravid før den kom men det klaffa altså ikke. Visste jo ikke når el var selv om jeg hadde en mistanke.

Håper det klaffer på første forsøk nå da, jeg føler ikke at dette blir bra igjen før jeg sitter med en levende baby i armene. Så jeg regner med at en ny graviditet blir en Berg og dalbane av følelser, men det kommer det til å bli uansett så jeg vil helst bare få det unnagjort. Dessuten føler jeg det som en besettelse å bli gravid igjen.

Huff, i første trimester nå i sommer følte jeg at det var så slitsomt at jeg neppe ville gjøre det igjen. Nå er jeg villig til å gjøre det så mange ganger jeg må for å få de barna vi ønsker oss.

Livet er jammen urettferdig, nå skulle jeg egentlig vært 25 uker på vei og det er hjerteskjærende å tenke på:sad010

El blir ca 19 november og ikm blir 3 desember. Får bare krysse fingrene❤️
Så trist å lese om hva som har skjedd! Helt hjerteskjærende at dere har opplevd dette. Håper det klaffer fort igjen ❤️❤️❤️ Kondolerer!
 
Cd 6

Nå er mensen så godt som ferdig og vi kan begynne på første pp etter aborten❤️

Det var med blandede følelser jeg fikk mensen her før helga, skulle ønske jeg ble gravid før den kom men det klaffa altså ikke. Visste jo ikke når el var selv om jeg hadde en mistanke.

Håper det klaffer på første forsøk nå da, jeg føler ikke at dette blir bra igjen før jeg sitter med en levende baby i armene. Så jeg regner med at en ny graviditet blir en Berg og dalbane av følelser, men det kommer det til å bli uansett så jeg vil helst bare få det unnagjort. Dessuten føler jeg det som en besettelse å bli gravid igjen.

Huff, i første trimester nå i sommer følte jeg at det var så slitsomt at jeg neppe ville gjøre det igjen. Nå er jeg villig til å gjøre det så mange ganger jeg må for å få de barna vi ønsker oss.

Livet er jammen urettferdig, nå skulle jeg egentlig vært 25 uker på vei og det er hjerteskjærende å tenke på:sad010

El blir ca 19 november og ikm blir 3 desember. Får bare krysse fingrene❤️
Så ufattelig trist:Heartred Kondolerer så mye og lykke til videre på reisen:Heartred
 
Det var veldig trist å lese at dere mista han :-( Hadde du merka noe galt før OUL?
 
Det var veldig trist å lese at dere mista han :-( Hadde du merka noe galt før OUL?
Nei :( hadde vært på TUL og fikk vite at morkaka lå foran, så hadde slått meg til ro med at bevegelsene lot vente på seg :( Så var helt totalt uforberedt :sad010
 
Cd 7

Har både hørt og lest overalt at mensen etter abort og senabort som jeg hadde skulle være så kraftig og ofte med mye klumper og dritt.

Jeg må si at jeg har hatt en veldig «snill» første mens, med bare rent blod i ganske normale mengder. Godt at den er over uansett.
 
Cd 8

Sliten og lei. Tar på å begynne på jobb igjen etter alt. Samtidig godt å komme litt tilbake til normalen. Selv om jeg ikke vil at alt skulle være normalt. Jeg skulle nærme meg tredje trimester og ha fått svær mage. Og kjent masse liv.

Samtidig er det vanskelig å forholde seg til folk, det ligger liksom en forventning der om at det skal gå bra. Og ja hva annet kan man svare når folk spør. Jeg orker ikke brette ut følelslivet mitt. Men jeg har et stort sår i sjelen, som gror sakte og noen ganger blir revet opp igjen.

Samtidig er jeg takknemlig. Takknemlig for at jeg kan bli gravid. Takknemlig for de to jeg har. Og takknemlig for at jeg fikk et halvt svangerskap med verdens fineste lillebror. Jeg ville jo ikke vært foruten han likevel, enda så trist det skulle bli.

Når det gjelder prøving tenkte jeg å teste el denne gangen. Mest for nysgjerrigheten skyld. Og det er spennende.
 
Cd 9

En fin dag med strålende sol i fjellet. Vi har vært ute og tent bål men endte opp med å trekke inn i varmen for å steke vafler i steden siden bålet endte opp i en svær røyk sky :hilarious:

I morgen kveld begynner jeg å teste etter el, har sex annenhver dag inntil videre og hver dag rundt el tenker jeg. Min mor mente at jeg kom til å ha baby innen 2022 er omme, håper hun har rett ❤️

Dagen i dag er god så langt. Det er fint å føle litt på normalitet igjen. Nå skal jeg strikke å kose meg foran ovnen.
 
Cd 11

Skulle egentlig begynne å teste el i går kveld men tulla så fælt med cb testen at jeg ikke fikk det til:hilarious: Så da ble det på morgenurin i dag i stedet, fikk ikke fertil, men regner med det er rett rundt hjørnet :) Håper jeg da, hvis ikke syklusen har blitt tullete etter alt.

I natt drømte jeg hadde en ny abort, og at jeg var enda lenger på vei enn sist. Babyen så ut som ei dukke. Dessuten fødte jeg ikke, de bare tok hånda inn å henta den når det var klart. Huff. Og ikke lenge etterpå var jeg ute å sto på ski i full fart ned en lang bakke?

Jaja, i dag skal jeg ha en rolig dag hjemme.
 
Cd 12

Negativ el test i dag og, tror jeg begynte å teste for sent i syklusen. Visste ikke at den første testen man tok liksom var fasiten på hvor man ligger på lh utenom fruktbar periode. Så da ble det vel feil hvis jeg allerede var inni den fruktbare perioden, hadde iallfall helt perfekt el slim i går og fikk lagt inn aksjer. Tror jeg dropper mer testing denne pp-en. Blir bare dumt viss den aldri blir positiv fordi jeg har gjort feil.
 
Last edited:
Cd 13

Måtte ta en el test i dag og. Den begynte å blinke i dag så da er i vertfall el på vei, det var godt å se så da slapper jeg litt mer av. :Heartpink:Heartpink:Heartred:Heartred

La inn aksjer i går kveld og, selv om vi egentlig hadde tenkt å vente til i dag, men vi fikk så lyst:love7

Er så glad i og forelska i kjæresten min:Heartred
Føler meg så heldig som har funnet en så forståelsesfull, snill og hjelpsom mann. Han og gleder og gruer seg til nytt svangerskap. Det blir nok mange bekymringer. Men vi er heldig som er to:Heartred
 
Last edited:
Cd 13 - del 2

Måtte ta en test igjen i kveld og jammen sto smilefjeset i ro!! Noe som betyr at jeg går inn i mine 48 mest fruktbare timer! Hurra!

Da blir det innlegging av aksjer i kveld:sign17:sign19

Og det er faktisk fullmåne på fredag, det må være et godt tegn:Heartred
 

Vedlegg

  • 75351067-B6CA-4C29-AE2C-82121A4C05AC.jpeg
    75351067-B6CA-4C29-AE2C-82121A4C05AC.jpeg
    843,7 KB · Visninger: 42
Cd 14

Ble aksjer i går kveld og. Tror jeg hadde el-smerter rundt kl 21-22, kjentes ut som det skjedde noe i min høyre eggstokk. Satser på det og at sædcellene ligger klar og venter. Er såååå spent :Heartred
 
Cd 15

Ble jammen meg aksjer i går kveld og:Heartred
Har lagt inn 4 kvelder på rad nå og annenhver dag før det. Det er så koselig! Er så glad for å være i et forhold hvor sex er så naturlig og godt. Etter å ha vært i et langt forhold hvor hyppigheten var maks en gang i måneden og på det lengste gikk et år uten så er jeg veldig takknemlig. Det betyr så mye for forholdet at sexen fungerer og at man har ca samme lyst:Heartred

Nå skal jeg ha en avslappende helg og håper egget blir befruktet og fester seg. Sååå spennende :)
 
Last edited:
Cd 16

I går skjedde det mye rart i magen. Hadde først el smerter i venstre eggstokk et par timer også flyttet det seg til midten eller hele nedre del. Hadde jo el smerter i høyre eggstokk på onsdag. Skjønner meg ikke helt på det, men kanskje det blir tvillinger?:hilarious: Uansett spennende tider :)
 
Last edited:
Cd 17 :Heartred 2 dpo

Ja er jo litt usikker på om jeg er 2, 3 eller 4 dpo. Men velger det minste så er sjansen større for positiv når jeg begynner å teste. Om 10 dager kan det hende jeg vet svaret:love7 Har veldig trua altså:Heartred

Blir en travel uke da vi har noe spennende på gang på privaten i tillegg til at ungene er syke. Håper det går fort frem mot desember nå:Heartred
 
Cd 18 :Heartred 3 dpo

Føler meg så rolig, selvfølgelig gleder jeg meg og er spent. Men tenker og på andre ting og er ikke heeelt på tuppa. Det er deilig. Det får skje det som skjer, det som skjebnen har bestemt:Heartred
 
Cd 19 :Heartred 4 dpo

Føler meg unormalt rolig over dette nå, når jeg ser de andre som begynner å teste 7, 8 og 9 dpo så tenker jeg bare at det skjer ikke meg denne gangen :p Vi får vente å se. Har lyst til å teste neste onsdag, da er jeg 12 dpo. Da er det jo realistisk å få positiv test. Føler ikke for å bli skuffa mange ganger, psyken er litt for frynsete til det akkurat nå:Heartred
 
Cd 20 :Heartred 5 dpo

Ikke så mye å melde fra denne kanten. Har hatt litt ømme pupper noen dager, vet ikke om det er et tegn, ikke opplevd før tror jeg. Kan jo være fordi det er såpass kort tid siden aborten.

Skal snart pynte til advent tror jeg, har veldig lyst til å ta frem alt av julepynt, men alle nissene får vente litt tror jeg. 1 mnd til julaften i dag:Heartred
 
Last edited:
Back
Topp