prøve testing

jente80

Forelsket i forumet
Heia.jeg er på dag 9 i dag,i går tok jeg en prøve testing bare for å se at alt var borte fra eggløsnings sprøyten,testen ble negativ.Har test dag på mandag,men er så lenge tilså regner nok med det blir testing i helgen.men nå kan jeg iallefall ikke få en falsk positiv test med å teste for tidlig.

ORIGINAL: * Babysyk *

Håper for deg [:D]

JEG OGSÅ

Masse, masse lykke til!!!! [:D]

Masse masse lykke til [:)]
Jeg husker hvor spent jeg var da jeg gikk å ventet i de 14 dagene. Men heldigvis så var det midt i jula, så tida gikk fort, og det var ikke noe problem å vente. Hadde innsetting 21. desember jeg [;)]

Takk for svar.Jeg er så spent at jeg har dessverre ikke klart og vente med test.I går fikk jeg lign nåle stikk bak navlen og nedover,skikkelig vondt.I tillegg har brystene vært knall ømme og blitt større.
Derfor tenkte lure jeg at jeg tar en test(har bare billi test liggende)i dag,men den ble negativ.Ømheten i brystene er blitt mye mindre.Er på dag 11 etter uttak,har et ønske om at den ble neg pga dårlig billi test og pga det var for tidlig...

Takk vugge,nå ble jeg glad[:)]Jeg var og redd det var for tidlig men så lenge andre hadde fått pos så ville jeg prøve[8|][:)]

Eg fikk negativ test dagen før eg skulle testa[8|]

Dagen da eg skulle testa var den POSETIV , og eg tok 3 forskjelige merker begge dagene [:)]

formue i tester hehe

Oi,dagen før.... Ja dette kan jo virkelig bli spennende da.
Jeg har nettop vært på apoteket og kjøpt cb digital test....[:)] Håper det står gravid på mandag[:)][:)][:)][:)]

Krysser fingrene for deg!

Back
Topp