Prøve sovesofa hos Ikea.

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Var der i går for å prøve ut sovesofa.. og når jeg kom til Ektorp sin 3 seter, så er den utstilt med den billigste og dårligste madrassen.. med en suuuuper tynn overmadrass..

Jeg vurderer den sengen.. men vil jo prøve den med den beste madrassen.. og en mye tykkere overmadrass..

Det hadde de ikke tilgjengelig for prøving..

Er ikke det litt dårlig da? Jeg har jo ikke lyst til å kjøpe noe jeg ikke har fått prøvd ut..

Kan jeg ikke forlange og få prøve med de alternativene de har?

du kan ikke forlange noe som helst nei...

men ikea har vel sånn "prøv i 90 dager-garanti" på madrassene sine, så om du ikke er fornøyd får du jo byttet...

Prøveligg i 90 netter

Sov godt på din nye SULTAN-madrass eller ta den med tilbake. Med IKEAs komfortgaranti har du 90 dager på å bestemme deg.

På grunn av vårt brede sortiment og den førsteklasses kvaliteten i alle våre SULTAN-madrasser, er vi sikre på at du vil finne en madrass som vil gi deg riktig sovekomfort.

Dersom du likevel innen 90 dager skulle oppdage at SULTAN-madrassen ikke er riktig for deg, er du velkommen til å ta den med tilbake. Da vil vi være behjelpelige med å finne en ny madrass, gi deg pengene tilbake eller eventuelt en tilgodelapp.

Husk at det ofte tar 3-4 uker før ryggen din er vant til din nye madrass - så i løpet av 3 måneder burde hele kroppen ha fått testet ut om din nye SULTAN-madrass passer for deg.

* Komfortgaranti gjelder kun ved fremvisning av kvittering. Bytting av kun overmadrass gjelder ikke når den er kjøpt separat.

http://www.ikea.com/ms/no_NO/customer_service/ikea_services/madrassgaranti.html

Prøveligg gjelder ikke sovesofa... Med mindre man kjøper en sultan madrass utenom for å bruke i sofaen;)

Back
Topp