Hei
Jeg trodde alt håp var ute i prøveperioden min i November 2024, og da bestilte jeg en del nye tester fra Babyplan, samt termometer til temping. Men dagen etter bestillingen fikk jeg plutselig positiv test
Så da sitter jeg nå her med 3 åpnede pakker med diverse tester, samt 5 uåpnede pakker med tester.
Prøve-pakken jeg selger inneholder:
- 28 vanlige babyplan tester
- 18 tidligtester fra babyplan
- 1 makesure strimmel
- 29 babyplan eggløsningstester
- Et uåpnet babyplan digitalt termometer til temping
Verdien på alt samlet er ca. litt over 1000kr. Graviditetstestene har holdbarhet til 06-2026, Eltestene som er åpnet har holdbarhet til 06-2026. Den uåpnede EL-test pakken har holdbarhet til 05-2027. Makesure testen har holdbarhet til 12-2026.
Selger alt samlet til 500kr + frakt
Førstemann til mølla.
Lykke til med prøvingen
Jeg trodde alt håp var ute i prøveperioden min i November 2024, og da bestilte jeg en del nye tester fra Babyplan, samt termometer til temping. Men dagen etter bestillingen fikk jeg plutselig positiv test
Så da sitter jeg nå her med 3 åpnede pakker med diverse tester, samt 5 uåpnede pakker med tester.
Prøve-pakken jeg selger inneholder:
- 28 vanlige babyplan tester
- 18 tidligtester fra babyplan
- 1 makesure strimmel
- 29 babyplan eggløsningstester
- Et uåpnet babyplan digitalt termometer til temping

Verdien på alt samlet er ca. litt over 1000kr. Graviditetstestene har holdbarhet til 06-2026, Eltestene som er åpnet har holdbarhet til 06-2026. Den uåpnede EL-test pakken har holdbarhet til 05-2027. Makesure testen har holdbarhet til 12-2026.
Selger alt samlet til 500kr + frakt
Førstemann til mølla.
Lykke til med prøvingen

Så satser på at noen andre kan få bruk for det