Prøve på tredje lille gull

Lurt igjen :(
Faens dritt one step. Jeg er så dum... :(
Du er absolutt ikke dum, hele heiagjengen din så disse strekene:Heartpink One step er dum! Sånn, nå har jeg sagt det:hilarious:
 
Du er absolutt ikke dum, hele heiagjengen din så disse strekene:Heartpink One step er dum! Sånn, nå har jeg sagt det:hilarious:
Takk søting <3
Føler meg jo veldig dum når Jeg visste at disse gav lurestreker og allikevel ble jeg lurt :hilarious:
Men men.. Nå ligger de i søpla. Neste pp skal jeg kun teste med babyplan og make sure tester! :)
 
CD23 11DPO.

Tempen taler for seg. Bekreftet med en negativ babyplan tidlig strimmel. Da er det bare å vente på at tr dundrer inn døra.
Jaja liten sjanse for at vi skulle være så heldig å få det til å klaffe første gang enda en gang :hilarious:
Kommer nok ikke til å ta noen flere tester nå med mindre tempen gjør et hopp igjen.. Men det tviler jeg sterkt på :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200911_053059.jpg
    Screenshot_20200911_053059.jpg
    64,7 KB · Visninger: 75
  • IMG_20200911_053119.jpg
    IMG_20200911_053119.jpg
    9,2 KB · Visninger: 74
CD23 11DPO.

Tempen taler for seg. Bekreftet med en negativ babyplan tidlig strimmel. Da er det bare å vente på at tr dundrer inn døra.
Jaja liten sjanse for at vi skulle være så heldig å få det til å klaffe første gang enda en gang :hilarious:
Kommer nok ikke til å ta noen flere tester nå med mindre tempen gjør et hopp igjen.. Men det tviler jeg sterkt på :)
Tempen kan gå litt opp og ned i lutealfasen selv om man er gravid, bare den holder seg over coverline er ikke håper ute enda:Heartred Håper du får positiv test jeg! :love2
 
Kanskje kroppen din prøver på nytt? At den ikke slapp egget?
Har aldri skjedd meg før iaf, men kan kanskje skje allikevel? Har jo blitt gravid så raskt før, og hatt EL hver mnd og relativt regelmessige sykluser på tross av både amming og fødsler.. Men kan jo sikker skje nye ting ‘ut av det blå’ allikevel?
 
Har aldri skjedd meg før iaf, men kan kanskje skje allikevel? Har jo blitt gravid så raskt før, og hatt EL hver mnd og relativt regelmessige sykluser på tross av både amming og fødsler.. Men kan jo sikker skje nye ting ‘ut av det blå’ allikevel?
Ikke så godt å si altså :s
 
Ååånei... Litt rosaish på papiret i stad og skikkelig murring i magen nå... Mensen nå 11 dpo? Aaaltfor tidlig :arghh:
 
Så sent? Neeei :joyful:
Vært gravid 2 ganger aldri opplevd festeblødning :)
Kan man få utslag på graviditetstest før egget er festet? Det kan jo evt forklare de rare testene mine :angelic:
Klamrer til seg alt av håp:hilarious:
Hmmm tror ikke man kan få det før egget fester nei, men da igjen, mine egne ble jo blenda for så å bli sterkere :p
Festeblødning kan skje mellom 5-12 DPO (men helt klart vanligst før 12 DPO da) :)
Ellers blør jo mange noen dråper tidlig i svangerskapet, Eller så er det dessverre starten på tante :(
Får se det til i morgen :) :) :) Var nylig en her inne som smøblødde i 2-3 dager og deretter fikk positiv. (Husker ikke hvem da i farten)
 
CD 24 12 DPO

Spotter enda.. Lyserosa på papiret etter tørk. Ikke rødt men rosa. Mensen murring i magen. Visste med en gang at tr er på vei... Og sjekk tempen.. Jah igjen tvil :hilarious:

Men om jeg får mensen i dag eller i krigen 12-13 dagers lutealfase,er det lang nok tid for å kunne rekke å bli gravid? Lest mye om kort lutealfase... Men hvor kort er for kort?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200912_053002.jpg
    Screenshot_20200912_053002.jpg
    66,1 KB · Visninger: 43
CD 24 12 DPO

Spotter enda.. Lyserosa på papiret etter tørk. Ikke rødt men rosa. Mensen murring i magen. Visste med en gang at tr er på vei... Og sjekk tempen.. Jah igjen tvil :hilarious:

Men om jeg får mensen i dag eller i krigen 12-13 dagers lutealfase,er det lang nok tid for å kunne rekke å bli gravid? Lest mye om kort lutealfase... Men hvor kort er for kort?
Lutealfase-defekt vil si under 10 dager:) 12-14 er vanligst, men 10-16 er innenfor normalen har jeg lest, så ikke uroe deg! Da fikk du litt kortere syklus denne gangen da iaf? Det er jo bra, for da er det kortere til neste fruktbare periode! :joyful:
Tempen min hoppet i dag! Og nå har Glow og Premom også regnet CD18 som EL, så da regner jeg det som det:)
 
Lutealfase-defekt vil si under 10 dager:) 12-14 er vanligst, men 10-16 er innenfor normalen har jeg lest, så ikke uroe deg! Da fikk du litt kortere syklus denne gangen da iaf? Det er jo bra, for da er det kortere til neste fruktbare periode! :joyful:
Tempen min hoppet i dag! Og nå har Glow og Premom også regnet CD18 som EL, så da regner jeg det som det:)
Puh det var godt å høre! :) kroppen min driver nok å kommer seg inn i vanlig syklus. Har jo nettopp sluttet med pillene så er sikkert noe uregelmessig i starten kanskje? Men klager overhode ikke hvis den forblir sånn.. 24 dagers syklus er helt innafor :hilarious:

Ååå så moro da at teen hjalp :D 4 dpo du nå da?
 
Puh det var godt å høre! :) kroppen min driver nok å kommer seg inn i vanlig syklus. Har jo nettopp sluttet med pillene så er sikkert noe uregelmessig i starten kanskje? Men klager overhode ikke hvis den forblir sånn.. 24 dagers syklus er helt innafor :hilarious:

Ååå så moro da at teen hjalp :D 4 dpo du nå da?

Jepp- dette er jo tredje syklus etter pilleslutt og ammeslutt, så er ganske uregelmessig enda! Men har ikke vært noe problem før- blitt gravid på både kortere og lengre sykluser jeg! :joyful:
Ifølge FF er jeg 5dpo i dag- IKM lør/søn 19/20.sept- så er nervepirrende uke i vente!:nailbiting:

Hvis det er teen som gjorde at EL kom såpass mye før forrige gang er det jo helt fantastisk da! Men siden syklusen fortsatt er litt uregelmessig kan det jo ha skjedd uansett.. Men verdt et forsøk for se som vil test iaf! :)
 
Hei.
Noen med erfaring med rfsu sin tidlig test?
Sluttet på cerazette for 6 uker siden.
Mandag hadde jeg en liten blødning som varte noen timer med mensensmerter. Etter det har jeg hatt hodepine og vært veldig trøtt.
Rfsu sin tidlig test var negativ på morgenuring lørdag, men jeg ser hvit strek. Er dette bare test streken? Hva tenker dere ?
 

Vedlegg

  • 20200912_031530.jpg
    20200912_031530.jpg
    19,1 KB · Visninger: 49
Hei.
Noen med erfaring med rfsu sin tidlig test?
Sluttet på cerazette for 6 uker siden.
Mandag hadde jeg en liten blødning som varte noen timer med mensensmerter. Etter det har jeg hatt hodepine og vært veldig trøtt.
Rfsu sin tidlig test var negativ på morgenuring lørdag, men jeg ser hvit strek. Er dette bare test streken? Hva tenker dere ?
Den ser defekt ut. Tror ikke den kan tolkes som positiv desverre:)
 
Back
Topp