Prøve på nytt

Mariaaaaa

Flørter med forumet
Desemberskattene 2024
Hei!
Mistet for litt over en uke siden. Da var jeg vel rundt 8 uker på vei. Har veldig lyst å prøve å bli gravid igjen. Hvor lenge etter kom eggløsning og mensen til dere?
 
Etter 5 uker hadde jeg mensen igjen.
Det er jo ganske individuelt når den kommer igjen da.
 
Jeg mistet for tre uker siden, da 6+1. Har testet etter eggløsning i halvannen uke og hadde det jeg tror kan ha vært en topp på søndag.
Det jeg har funnet ut er at når du slutter å blø og ha vondt kan du strengt tatt begynne. Jeg tenker det er lurt å vente noen dager ekstra, men det er ikke noe jeg baserer på noe annet enn magefølelsen hehe.
De sier i hvert fall at du kan helt fint bli gravid på første el etter mist uten at det er vist å ha noe negativ påvirkning på neste svangerskap
 
Jeg har fått beskjed fra gynekologen på fertilitetsklinikken at det var ok å bli gravid på første eggløsning etter spontanabort/utskrapning. Det syns jeg var fint.
 
Takk for svar, har en legetime som jeg ikke avlyste i morgen. Så kan drøfte det med legen om hva han tenker er lurt å
 
Kom etter to uker begge gangene . Klaffa raskt etterpå , men mista igjen og neste mnd ble det kjemisk , så blir pp2 nå
 
Sist fikk jeg eggløsning 15 dager etter spontanaborten i uke 8, ble gravid på den og fødte ei fin og frisk jente :)
 
Sist fikk jeg eggløsning 15 dager etter spontanaborten i uke 8, ble gravid på den og fødte ei fin og frisk jente :)
Så bra det klaffet fort for deg Ble ikke gravid på første syklus her, men får håpe det klaffer snart og man kommer i mål og får en baby ❤️
 
Var/er dere redde for at det skal skje igjen?
 
Hos meg er det en reell sjanse for at det skjer igjen (tiltak og sting er satt for å forhindre det) mn går jo konstant og er livredd
Uff, så kjipt. Er du gravid igjen nå? Jeg vet ikke om vi tør å prøve igjen. Mista 10+1. Det går greit, men tror ikke jeg takler at det skjer igjen.
 
Uff, så kjipt. Er du gravid igjen nå? Jeg vet ikke om vi tør å prøve igjen. Mista 10+1. Det går greit, men tror ikke jeg takler at det skjer igjen.

Ja, er gravid igjen. Skulle egentlig hatt en sønn på 3 mnd nå (termin i desember), han kom til verden uke 25 19 august. Har nå termin 5 august.
Det er jo ikke godt for psyken, men vi har ingen barn og å prøve pg være gravid er den eneste måten vi kan få det, så..
 
Hei!
Mistet for litt over en uke siden. Da var jeg vel rundt 8 uker på vei. Har veldig lyst å prøve å bli gravid igjen. Hvor lenge etter kom eggløsning og mensen til dere?
Mensen kom 5 uker og 2 dager etterpå, venter fortatt på el (CD 5)
 
Ja, er gravid igjen. Skulle egentlig hatt en sønn på 3 mnd nå (termin i desember), han kom til verden uke 25 19 august. Har nå termin 5 august.
Det er jo ikke godt for psyken, men vi har ingen barn og å prøve pg være gravid er den eneste måten vi kan få det, så..
Å nei så kjipt, håper virkelig at alt går bare bra for dere nå ❤️ Vi har tre barn, så det er en helt annen situasjon.
 
Kom etter to uker begge gangene . Klaffa raskt etterpå , men mista igjen og neste mnd ble det kjemisk , så blir pp2 nå
Kanskje dumt spm, men to uker etter første eller siste bødningsdag? :angelic:
 
Back
Topp