Prøve på nr 3

Hihi, jeg også. Var helt ferdig etter fødselen, men nå kommer babysyken snikende☺️
Så enig! Tenkte at tre måtte holde, men føler fortsatt at jeg har tid, overskudd og lyst på en siste om en stund. :) Men det er deilig å nyte baby-tiden litt først da syns jeg også.
Det blir jo som du sier en fin liten gjeng og det er fint å se hvor glad i hverandre og den lille søsknene er! :Heartred
For oss var det riktig og ønsket med minst tre, og så får vi se hva fremtiden bringer. :dummy::dummy1::dummy::dummy1:

Så herlig å lese at noen ønsker seg nr 4 :D jeg misstenker at den dagen kommer for meg og. Mannen ønsker seg en stor barneflokk. Da vi ble sammen sa han at han ønsket seg mange barn. Da sa jeg at vi skulle ta ett barn og en fødsel om gangen. Men ingen av fødslene har vært traumatiske på noen måte. Har både født vanlig og med ks. Så nå er det ingenting som skremmer:p

Aldri i verden at jeg skal ha 3 barn[emoji54] holder massevis med 2 stk, og nr 2 skal jeg absolutt ikke tenke på enda[emoji27]

Holder med en uplanlagt nr 1 enda, men vi har snakka om nestemann. Men ikke før lille blir rundt to år :) vi har ikke vært sammen så lenge heller akkurat høhø.

Har 3 og skal ikke ha fler, men må bare si meg enig her at 3 stk er utrolig kos [emoji173] Alt går så mye bedre enn jeg forventet :-) Lykke til!

Back
Topp