Bkno7934182
Andre møte med forumet
Heiiii folkens!! Jeg har to jenter fra før, juli 2022 og januar 2025 og er en av de heldige som elsker å gå gravid! Fødselen gikk som en drøm også og jeg levde lenge på den "høye" følelsen. Vi har egentlig sagt oss ferdig med to barn, likevel har tanken om nr 3 sneket seg inn på meg flere ganger. Jeg klarer ikke å avgjøre om hva vi burde gjøre. Ene dagen ønsker jeg én til mens andre dagen tenker jeg at vi har mer enn nok med de to vi har, alt avhengig av dagsformen på både meg selv og barna. Så kommer liksom alt det praktiske inn også, soverom, bil, økonomi, barnepass, kjærestetid o.l. Å få nr 2 var "ingen pes" og tenkte ikke på slikt da, men tredjemann er litt vanskeligere der ja.. Jeg vet jo heller ikke hvordan det vil være å ha barn i skolealder som går på fritidsaktiviteter, bursdager og alt annet. Jeg er hjemmeværende og fleksibel på kjøring o.l. og barna trenger dermed heller ikke SFO, så der er det en kostnad vi slipper unna. Jeg klarer ikke gi slipp på følelsen av at jeg ikke er ferdig med barn og det at jeg ELSKER å gå gravid hjelper ikke på! OM vi skal få én til så ønsker vi ikke for stor aldersforskjell da vi ønsker å bli "ferdig" slik at vi får ha litt voksenliv når barna blir eldre. Da er det snakk om en tredje i 2026 eller 2027. 3 barn under 5/6 år.
Det sies jo at barna blir dyrere desto eldre de blir, men altså HVOR mye er det snakk om?
Hva er deres tanker, følelser, erfaringer og innspill her?
Det sies jo at barna blir dyrere desto eldre de blir, men altså HVOR mye er det snakk om?
Hva er deres tanker, følelser, erfaringer og innspill her?
Last edited:
Det er en bitter-sweet følelse da… sistemann/dame.