Prøve igjen?

Ingen spenning. Vi bommet helt på EL denne gangen. Sykdom i hus da det telte som mest og ingen ork til å hoppe i høyet.
Ikke i supersvømmer-nærheten engang (som lmn :p)

Denne pp avskrives :hilarious:

:hilarious::hilarious::hilarious:

Lykke til neste PP vennen❤️
 
Spotting på gang, så snart ny pp :)
 
Prøver på nr to vi også. Merker godt at det ikke er like lett å få lagt inn tid til prøving med en liten i hus :p Lykke til neste pp :happy:
 
CD1 :)
 
Lykke til denne måneden
 
Æhhhhhh, først nå ser jeg at du har fått deg en ny dagbok!!! Wohohohoho så spennende! :D
 
Æhhhhhh, først nå ser jeg at du har fått deg en ny dagbok!!! Wohohohoho så spennende! :D

Haha, ja syns jo at jeg måtte ha det, og siden det ikke blir IVF, så måtte det nesten bli her ;)
Litt halvhjertet prøving da... tipper du blir gravid før meg ;)
 
Haha, ja syns jo at jeg måtte ha det, og siden det ikke blir IVF, så måtte det nesten bli her ;)
Litt halvhjertet prøving da... tipper du blir gravid før meg ;)
Tja, med en unge som våkner støtt og stadig på kvelder/ netter er det ikke bare bare å få lagt inn aksjer her :p Så jeg tror dere får det til før oss :laughing002
 
Tja, med en unge som våkner støtt og stadig på kvelder/ netter er det ikke bare bare å få lagt inn aksjer her :p Så jeg tror dere får det til før oss :laughing002
Men dere skal fortsatt ha forsøk i høst eller?
 
Jaaaa! Så hvordan ligger du an i løypa? Er vel el rett rundt hjørnet? :p
 
Jaaaa! Så hvordan ligger du an i løypa? Er vel el rett rundt hjørnet? :p
Oi! Jeg glemte visst å svare deg :p

EL er noen dager forsinket denne gangen men i dag har kroppen gitt noen tegn på at den kommer og er rett rundt hjørnet.
Mon tro om vi får organisert litt prøving i kveld da? :rolleyes:
 
Back
Topp