Prøve igjen?

Haha! Håper humøret har lagt seg :wacky: Har blitt det verste monsteret de første dagene i mens nå jeg også, kjenner ikke meg selv igjen :p
Rart hvor mye humøret og ikke minst energien svinger med disse hormonene :p
 
Rart hvor mye humøret og ikke minst energien svinger med disse hormonene :p
Ja, vet du, det er jo helt vilt! Tr dukket opp her på lørdag, akkurat på dag 28 som de siste syklusene og det forstod jeg kom til å skje, nettopp pga humøret. Klikk for hver minste lille ting :p
 
PP2, CD10

På tide å kjenne litt etter EL nå og legge inn noen aksjer også :p Syklusen har vært ganske stabil, så venter vel EL i ukesskiftet. Hyggelig helg i vente mao :rolleyes:
Treffsikkerheten på å finne EL uten temping og tester har vært svært god, så tenker jeg lar det ligge i skuffen en stund til ;)

Merker jo at det krever litt mer av oss å finne tid til prøvingen denne gangen, og det er sjeldent tid til å tenke på det. I tillegg er vi unektelig mer utmattet nå enn før vi fikk barn. Underskudd på kjærestetid....
 
PP2, CD10

På tide å kjenne litt etter EL nå og legge inn noen aksjer også :p Syklusen har vært ganske stabil, så venter vel EL i ukesskiftet. Hyggelig helg i vente mao :rolleyes:
Treffsikkerheten på å finne EL uten temping og tester har vært svært god, så tenker jeg lar det ligge i skuffen en stund til ;)

Merker jo at det krever litt mer av oss å finne tid til prøvingen denne gangen, og det er sjeldent tid til å tenke på det. I tillegg er vi unektelig mer utmattet nå enn før vi fikk barn. Underskudd på kjærestetid....

Happy humping:hilarious: levende bevis her på at man ikke alltid trenger å treffe rett på EL:facepalm::hilarious::smiley-bounce022
 
Holder med en uke før si :hilarious:

Hvordan er formen?

:hilarious::hilarious::hilarious:

Formen er veldig variabel! Nå har jeg vært forkjøla i tillegg! Men symptomene er heelt annerledes enn med Henrik! Nå er jeg skikkelig kvalm, og har kasta opp flere ganger! For to dager siden kom alt i retur! Litt bedre igår! Var nesten ikke kvalm sist! Har såvidt litt murringer, men ingen ømme pupper! Med Henrik hadde jeg masse murringer og superømme pupper! Lurer på om det kan ha vært progesterontilskuddet som ha ekstra symptomer sist! Aner ikke! Blir litt stressa av lite symptomer, så kvalmen er helt grei å ha foreløpig!
 
PP2, CD10

På tide å kjenne litt etter EL nå og legge inn noen aksjer også :p Syklusen har vært ganske stabil, så venter vel EL i ukesskiftet. Hyggelig helg i vente mao :rolleyes:
Treffsikkerheten på å finne EL uten temping og tester har vært svært god, så tenker jeg lar det ligge i skuffen en stund til ;)

Merker jo at det krever litt mer av oss å finne tid til prøvingen denne gangen, og det er sjeldent tid til å tenke på det. I tillegg er vi unektelig mer utmattet nå enn før vi fikk barn. Underskudd på kjærestetid....
Min mor har 7 barn og jeg skjønner ikke hvordan de har hatt overskudd til alt, for som du sier man er underernært på alenetid, overskudd og ja...:hilarious: Men, jeg er sikker på dere finner en fin balanse :D
 
:hilarious::hilarious::hilarious:

Formen er veldig variabel! Nå har jeg vært forkjøla i tillegg! Men symptomene er heelt annerledes enn med Henrik! Nå er jeg skikkelig kvalm, og har kasta opp flere ganger! For to dager siden kom alt i retur! Litt bedre igår! Var nesten ikke kvalm sist! Har såvidt litt murringer, men ingen ømme pupper! Med Henrik hadde jeg masse murringer og superømme pupper! Lurer på om det kan ha vært progesterontilskuddet som ha ekstra symptomer sist! Aner ikke! Blir litt stressa av lite symptomer, så kvalmen er helt grei å ha foreløpig!

Jeg hadde ikke flust med symptomer utenom kvalmen med S, men den var mer enn nok :wtf:
Virkelig sant at alle svangerskap er forskjellige :shy:
 
Min mor har 7 barn og jeg skjønner ikke hvordan de har hatt overskudd til alt, for som du sier man er underernært på alenetid, overskudd og ja...:hilarious: Men, jeg er sikker på dere finner en fin balanse :D
7 barn er helt ekstremt :wideyed:
 
PP2, CD15

I dag var det masse eggehvite slim, så da fikk jeg litt dårlig tid plutselig for vi har ikke fått lagt inn noen aksjer enda :bag:
Blir dårlige odds om vi ikke finner tid til sex :hilarious:
 
Hvordan er ståa? Kjenner du noe spennende ? :D
 
Hvordan er ståa? Kjenner du noe spennende ? :D
Ingen spenning. Vi bommet helt på EL denne gangen. Sykdom i hus da det telte som mest og ingen ork til å hoppe i høyet.
Ikke i supersvømmer-nærheten engang (som lmn :p)

Denne pp avskrives :hilarious:
 
Tvi tvi neste PP! Ikke alltid ork når man er småbarnsforeldre heller :p krysser fingrene for klaff neste PP :D
 
Ingen spenning. Vi bommet helt på EL denne gangen. Sykdom i hus da det telte som mest og ingen ork til å hoppe i høyet.
Ikke i supersvømmer-nærheten engang (som lmn :p)

Denne pp avskrives :hilarious:
Haha! Uff da :p Men da satser vi på en pp uten sykdom neste runde :D
 
Back
Topp