Prøve igjen etter SA

Tulleklompen

Glad i forumet
Vi ble gravide 3pp sist. Mistet i uke 5 eller 6 av graviditeten.

Har hørt at det kan være lettere å bli gravid for noen etter en SA. Noen erfaringer rundt dette?

1pp nå (ventet en mens etter SA). IKM 26.12

Vi ble gravide 3pp sist. Mistet i uke 5 eller 6 av graviditeten.

Har hørt at det kan være lettere å bli gravid for noen etter en SA. Noen erfaringer rundt dette?

1pp nå (ventet en mens etter SA). IKM 26.12

Jeg blir lett gravid, så vet ikke om det er fordi vi akkurat hadde mistet. Har behøvd 1 og 2 runder med tr før jeg har blitt gravid igjen, så virker som jeg blir gravid så fort kroppen er klar. Når du ble gravid i pp3, er det gode sjanser for at det ikke trenger ta så lang tid denne gangen :)
Lykke til ❤️

Jeg blir lett gravid, så vet ikke om det er fordi vi akkurat hadde mistet. Har behøvd 1 og 2 runder med tr før jeg har blitt gravid igjen, så virker som jeg blir gravid så fort kroppen er klar. Når du ble gravid i pp3, er det gode sjanser for at det ikke trenger ta så lang tid denne gangen :)
Lykke til [emoji173]️
Å, håper det[emoji4] Ja jeg ble veldig overrasket. Har gått på p-piller i 5 år, s0 var forberedt på at ting skulle ta litt tid. I tillegg har jeg PCOS, men har endret kosten min, noe legen mente hadde hjulpet meg. Fikk tr til rett tid etter p-pille slutt, og 2 mnd etterpå hadde vi spire. Håper ting går bedre neste gang[emoji199]

Back
Topp