Prøve brudekjoler for moro skyld? :P

gutt09jente11

Forumet er livet
Har så lyst til å prøve brudekjoler, kan man det i sånne seriøse butikker? :P noen som har gjort det?

Skal jo ikke gifte meg :P Men vil så gjerneeee :P

har hørt at flere sånne butikker vil ha bekreftelse på at du skal gifte deg o.l.
men vet ikke sikkert.

Hehe, har ikke vært inn heller jeg da, tørr ikke :P

Har Trheim som nærmeste by jeg da, så har sååå lyst til å late som jeg skal gifte meg :P

Da hadde jeg i såfall ikke sagt til dem som jobber der at det bare var for gøy!;) Min erfaring er at de har det ganske travelt, de som jobber på vår lokale hvertfall:) Så tviler på de hadde blitt særlig glade da;) Du må jo nesten ha litt hjelp også for å få de av og på, så det kreves litt av dem også:)

hehe;P eg ser på brudekjoler på nettet, men har ikkje lyst å prøve :P Føler meg ikkje så fin i kjoler, så synes det er mykje betre å sjå kjoler på modeller som kler dei :P

Hehe, nei må jo late som jeg skal gifte meg :P men huff, er jo ikke så flink til å lyve på sånt :P hihi.. ;)

Men har sååååå lyst! Vil gjerne være brud :D

Da finner du en "dato", tar med deg en "forlover" og tropper opp. Prøver noen kjoler og går hjem.
Men det er jo meget mulig at de oppdager at du ikke er ute etter å kjøpe, og det kan jo være litt kjedelig.
Om du gjør det så velg for all del ikke høysesongen da, for det er travelt nok for de da tror jeg

Ellers kan du komme å prøve min, den henger bare nede i skapet her

hehe, med en type som sier "Jeg skal ALDRI gifte meg", så tror jeg bare jeg hadde bedrevet selvpining....

Jeg syns egentlig at det er litt dårlig gjort overfor de som eier/driver/jobber i brudesalongen...

Veldig mange har timebestilling, og noen tar også en sum type 500 kroner for at du skal prøve, men de får du tilbake når du kjøper kjole. 

De bruker jo mye tid på deg for å finne en kjole som passer akkurat deg, så de blir nok ikek så glad hvis man kommer bare på gøy...

Men noen ganger må man vel prøve i flere salonger uansett? så de kan jo ikke forvente at man kjøper?

Men har så lyst :P

Pucca skrev:
Jeg syns egentlig at det er litt dårlig gjort overfor de som eier/driver/jobber i brudesalongen...

Hvorfor det? Selv om man faktisk SKAL gifte seg, så er det jo ikke sikkert man finner en kjole man liker i den forretningen? Jeg tenker at sånt må man regne med når man driver forretning! Og hvis du prøver for moro skyld, så kan det jo være du finner drømmekjolen, og kommer tilbake og kjøper den en gang? Ei venninne av meg sydde brudekjole til en annen venninne. De gikk i flere butikker og prøvde brudekjoler for å finne ut hva slags kjole hun trivdes best med, hva som kledde henne osv. De skulle ikke kjøpe noe de heller.... Du kan jo bare si at ja, du skal gifte deg (skal jo sikkert det en dag!), men dere har ikke bestemt tid og sted enda, men du er litt over middels interessert i å finne drømmekjolen! :)

jeg har gjort

Var med ei venninne som skulle finne seg kjole til søsterens bryllup (gallakjole) og sa da at det var jeg som var bruden, fikk prøve noen kjoler Fannt ut hvilken type kjole som passet meg - og har I DAG kjøpt meg brudekjole til mitt kommende bryllup jeg enda ikke vet når blir Sånn er det når man finner ett røverkjøp og sambo sier "bare kjøp!"

Hihi, så herlig :D Ja, jeg håper jo på å gifte meg en gang :P hihi.. Og hadde jo sikkert kommet til å prøve mange kjoler for å finne den rette! :) så nesten så jeg skal prøve en dag :P

Back
Topp