Prøve å komme inn her :D

snart3?

Forelsket i forumet
Etter en sa i går så skal vi prøve igjen og da håper jeg å tru at jeg ender opp med en juni spire <3 gikk på første forsøk begge gangene men mistet nå i går som sakt. så skal bare vente på en mens så er vi i gang igjen ><3 håper spira klorer seg fast denne gangen ><3>
 
Masse lykke til med prøving:) Håper spiren setter seg godt fast denne gangen og blir der:)
Vi prøver på en mai baby nå, men vi kan jo fort kanskje havne her også:) Tiden vil vise:)
 
Ja det håper jeg også:) Hadde vært flott med en mai baby men trur det blir litt kort tid. For vet jo ikke når mens kommer tilbake og sånn:/
 
Hadde utskrapning etter MA for 2 uker siden. Klaffer det greit håper jeg på vi havner her også. Min første er juni barn 10. Herlig mnd :)
 
Vi håper også på å komme inn her:) Viss mens og el kommer som forventet i september, blir en evt termin på oss ca 28.juni!!:) krysser alt som krysses kan for at dette klaffer!!:)
 
prøver også å komme inn her. viss el er 22 .september og ikm6.oktober blir termin 15.juni.
Gleder oss.
 
jeg håper også på å komme inn her!
 
Om gubben går med på å starte prøvingen når jeg nå er tom for p-piller, så kan jeg havne her med termin 26.Juni ;)
 
Håper også på å komme inn her! :) Termin vil da bli i midten av Juni :)
 
Håper å komme inn hit jeg også! Krysser fingrene for at det klaffer denne gangen! :)
 
Håper på å komme inn med termin mot slutten av juni/starten av juli!! :D
 
Håper på å komme inn med termin mot slutten av juni/starten av juli!! :D
 
Håper på å komme hit selv.. ble skuffet da tanta kom på fredag.. ,en klaffer alt er termin ca 10 juni:)
 


ForumAnsvarlig Janet skrev:
Lykke til, håper du ender opp her :-)



Jeg også :-)
 


tøybleiedilla skrev:
jeg håper også på å komme inn her!



Jeg også :-)
 
Jeg også håper på å komme inn her :) Klaffer det blir termin 11 juni.
 
Back
Topp