Prøvde meg på oppkjøring i dag

~haremamma~

Elsker forumet
Og det gikk ikke bra[:(]
Er så skuffet og sint på meg selv[:(][:@] ting jeg kan og som er veldig viktig som plassering av bilen klarte jeg å rote til!
Var så nervøs, sensuren pratet jo en del i starten, så ble det så stille, og jeg fikk de nervene og satt bare å tenkte pp hva jeg hadde gjort galt og ble tydeligvis uoppmerksom og klarte å gjøre feil[&o]

Føler det er flaut, oppkjøringen er som regel de folk klarer og teoriprøven de fleste sliter med. Men hos meg var og er det omvendt.

Vet hva folk på den lille sladreøya jeg bor på kommer til å si. Bare lyst å legge meg under dynen og bli dær.
Lyst å skrike. Gruer meg til å fortelle det til sambo i kveld, vet han er stolt over meg uansett.. Men han mente jeg var klar, samme gjorde kjørelæreren. Men tydeligvis ikke[:(]

skjønner du er lei deg og skuffet [&o]
Du er ikke den eneste som stryker på oppkjøringa!
Ikke bry deg om hva andre måtte mene å si om at du ikke klarte oppkjøringa.
Neste gang får du det til , lykke til [:D]

Huffda.. *klemme på*

Et tips til neste gang (som jeg faktisk fikk her inne!) - VIT at du klarer det. Ikke tenk "hva om". Psyk deg opp og si til deg selv at dette går bra!
Hvis du ser at du gjorde en feil, si "Oops, det var feil" og gå videre. Ikke dvel ved det, da havner du i en ond sirkel som fører med seg flere feil.
Jeg fikk stryk på testtimen før oppkjøring på grunn av nerver, men på grunn av det tipset klarte jeg oppkjøringa likevel.

Neste gang kommer du ut med lappen i hånda![:)]

Huff, det er aldri noe gøy å stryke, men jeg kan trøste deg med at jeg strøyk 3 ganger på oppkjøringa før jeg besto! 3 ganger altså...! Så du får nok lappen snart du også!
Men vet altfor godt at du har en kjip følelse nå, så sender deg en stooor klem!

Neste gang klappe det skal du se! No vet du ka du går tel, å får mindre nerva av det..

Å det tipset litt oppførr her trur æ å virke!:D
Lykketil!

Kjenner følelsen [&:] "alle andre" greide det liksom på første forsøk, mens jeg trengte 3 forsøk for å greie det... Var absolutt klar, men ble så nervøs når sensoren var med at jeg ikke greide gjøre noe rett. [:'(]

Skjønner åssen det er. Måtte prøve en 2. gang jeg også- men da satt'n. Og teorien tok jeg på 1. forsøk. Det er mange som trenger flere forsøk, selvom man føler at det kun er meg i hele verden som ikke greier det der og da.

(Et litet tips til neste gang er å ikke si det til noen. Jeg sa det til alle første gangen, og det var sååå dritt når alle spurte åssen det gikk. Imens den andre gangen jeg kjørte opp, så holdt jeg heeelt kjeft på forhånd, også for kjæresen min og mamma og pappa- alle.
Og det var såå digg å ringe de etter oppkjøring, med lappen i hånda og fortelle at jeg hadde tatt lappen. Dette var også et tips jeg hadde fått av venniner som ikke hadde lykkes første gangen)

Lykke til på neste forsøk. Den sitter nok da skal du se[:)]

Føler med deg! Samme skjedde her i oktober. Jeg gjorde ikke noen spesielle feil, var bare for usikker i bytrafikken mente sensor. Dritt!

Skulle egentlig ha oppkjøring igjen neste uke, men har utsatt til over nyttår. Det svir nemlig i penboka også[>:]

Neste gang klarer vi det![:)]
Og det hadde vel vært litt urettferdig for dem som sliter med teorien om vi skulle klart både teori og oppkjøringen på første forsøk... hihi[8D]

Det er faktisk veldig vanlig at alle/mange (!!) stryker på første oppkjøring! Jeg sleit med teorien, og var UTROLIG god på det kjøretekniske ifølge kjørelæreren min, og ENDA STRØYK jeg på første oppkjøring, og kjørelæreren skjønte ikke hva i all verden det var, men det var nervøsiteten rett og slett!!

Stå på, kjør masse disse fire ukene, og så KJØRER du på en gang til!!

nervene tar mange den første oppkjøringen[:)] jeg strøyk på første oppkjøring, var så nervøs at jeg nesten hadde en fotgjenger på panseret[:D] og jeg var ikke vant med å kjøre på snø, og gjett hva som dalte ned den natten da?[&:] fikk beskjed om å snu på en sidevei, men ingen steder var brøytet, så jeg kjørte lenger og lenger inn på en krøttervei og satt meg tilslutt fast[8D] så joda, vi har alle våre historier om oppkjøringa! og kan vel ta med i historien at snøen kanskje var 2 cm eller noe slikt? fullt mulig å kjøre på uten brøyting, men i panikken og som ny bilfører så tenker man ikke slik[8D]

bedre lykke neste gang!

huff, det er ikke noe gøy... men mange i dine sko da hvis det er en mager trøst, det skal jo så lite til[:)]

....jeg har strøket tre ganger og har fortsatt ikke lappen.. da snakker man flau da...

ORIGINAL: Pigita

Skjønner åssen det er. Måtte prøve en 2. gang jeg også- men da satt'n. Og teorien tok jeg på 1. forsøk. Det er mange som trenger flere forsøk, selvom man føler at det kun er meg i hele verden som ikke greier det der og da.

(Et litet tips til neste gang er å ikke si det til noen. Jeg sa det til alle første gangen, og det var sååå dritt når alle spurte åssen det gikk. Imens den andre gangen jeg kjørte opp, så holdt jeg heeelt kjeft på forhånd, også for kjæresen min og mamma og pappa- alle.
Og det var såå digg å ringe de etter oppkjøring, med lappen i hånda og fortelle at jeg hadde tatt lappen. Dette var også et tips jeg hadde fått av venniner som ikke hadde lykkes første gangen)

Lykke til på neste forsøk. Den sitter nok da skal du se[:)]

ikke mange som vet det, eller skulle vite det. Men så reiste sambo på havet og jeg fikk oppkjøringen 1 uke etter han dro,altså i dag. og da måtte jeg få bestefarn min til å kjøre meg, er 1 time og 30 min med båt og 2 timer med bil.. 
og enkelte klarer bare ikke holde munn[:@]

men heldigvis ( tror jeg) at det kun har lekket ut til noen i familien.
neste gang er sambo hjemme (* blir i januar)* og da får INGEN vite. kun han[:)][:D]

takk for gode ord.. hjelper på[:)]

ORIGINAL: FrøknaFraDalen

skjønner du er lei deg og skuffet [&o]
Du er ikke den eneste som stryker på oppkjøringa!
Ikke bry deg om hva andre måtte mene å si om at du ikke klarte oppkjøringa.
Neste gang får du det til , lykke til [:D]

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

nervene tar mange den første oppkjøringen[:)] jeg strøyk på første oppkjøring, var så nervøs at jeg nesten hadde en fotgjenger på panseret[:D] og jeg var ikke vant med å kjøre på snø, og gjett hva som dalte ned den natten da?[&:] fikk beskjed om å snu på en sidevei, men ingen steder var brøytet, så jeg kjørte lenger og lenger inn på en krøttervei og satt meg tilslutt fast[8D] så joda, vi har alle våre historier om oppkjøringa! og kan vel ta med i historien at snøen kanskje var 2 cm eller noe slikt? fullt mulig å kjøre på uten brøyting, men i panikken og som ny bilfører så tenker man ikke slik[8D]

bedre lykke neste gang!

uff.. snakk om maks uflaks.. måtte le litt da ( sorry[X(])
her koblet hjern min rett og slett ut, fikk ikke med meg det jeg gjorde galt og klarer enda ikke huske det. vet bare hva sensoren sa... men neste gang SKAL jeg greie det[:)]

takkk [:D][:)]

ORIGINAL: Minibille

huff, det er ikke noe gøy... men mange i dine sko da hvis det er en mager trøst, det skal jo så lite til[:)]

....jeg har strøket tre ganger og har fortsatt ikke lappen.. da snakker man flau da...

huffda[&o] må være frustrerende, håper jeg slipper, men man vet aldri.. desverre[:'(]
håper du greier det snart da![:)]

ORIGINAL: babyto

Føler med deg! Samme skjedde her i oktober. Jeg gjorde ikke noen spesielle feil, var bare for usikker i bytrafikken mente sensor. Dritt!

Skulle egentlig ha oppkjøring igjen neste uke, men har utsatt til over nyttår. Det svir nemlig i penboka også[>:]

Neste gang klarer vi det![:)]
Og det hadde vel vært litt urettferdig for dem som sliter med teorien om vi skulle klart både teori og oppkjøringen på første forsøk... hihi[8D]

uff! så irriterende! jeg hadde plasseringsfeil i rundkjøring ( med ett felt! serriøst!!) og når jeg skulle opp bakketopper kjørte jeg midt på veien [>:] som jeg VET er farlig[X(][:@]

ja det svir i pengboken, skal også da det etter nyttår.. håper vi greier det!! krysser fingrene for deg og meg og alle andre som måtte slite med oppkjøringen[:)]

ORIGINAL: Kittekat

Huffda.. *klemme på*

Et tips til neste gang (som jeg faktisk fikk her inne!) - VIT at du klarer det. Ikke tenk "hva om". Psyk deg opp og si til deg selv at dette går bra!
Hvis du ser at du gjorde en feil, si "Oops, det var feil" og gå videre. Ikke dvel ved det, da havner du i en ond sirkel som fører med seg flere feil.
Jeg fikk stryk på testtimen før oppkjøring på grunn av nerver, men på grunn av det tipset klarte jeg oppkjøringa likevel.

Neste gang kommer du ut med lappen i hånda![:)]

takk for tips! det skal jeg virkelig teste neste gang! skal klare det! og vet jeg kan. må bare kontrollere nervene!

klarte å kvele motoren når jeg skulle snu og trodde det var stryk jeg da..[>:] så tenkte kun på den feilen og ja det var da ene feiln etter den andre kom[:@]
så den teorien der tror jeg stemmer..

ORIGINAL: LovaLova

Huff, det er aldri noe gøy å stryke, men jeg kan trøste deg med at jeg strøyk 3 ganger på oppkjøringa før jeg besto! 3 ganger altså...! Så du får nok lappen snart du også!
Men vet altfor godt at du har en kjip følelse nå, så sender deg en stooor klem!

huffda[&o] bra du klarte det til slutt da!!
håper jeg jeg klarer det neste gang![:)]

Skjønner veldig godt at du er skuffet og lei deg akkurat nå. Har sitti med akkurat samme følelsen selv. Jeg strøk faktisk 2 ganger på oppkjøringa, bare pga filleting. Var nok mye nervøsitet som ødela for min del, men sto heldigvis på 3. forsøk[:)]

Er sikker på at du får det til neste gang[:)] masse lykke til[:)]

ORIGINAL: Minibille

Har strøket 2 ganger selv på oppkjøringa, og har heller ikke lappen.. Fikk beskjed før oppkjøring av begge kjørelærerne at hvis ikke jeg besto, så var det noe virkelig galt... Men nærvene tok helt overhånd! Helt forferdelig... og det er tre år siden! Nå vil det koste over 9000 for å få tatt lappen, pga alle ekstratilleggene som er kommet. Prøver å le det bort når jeg nevner eller snakker om det med folk, men innerst inne er det ganske flaut og kjipt Men utrolig godt å høre at det er flere i samme boks! Selv om jeg heller skulle sett at alle her inne hadde klart det på første forsøk [:)]

Back
Topp