Prøvde du å bli gravid eller var det ein overraskelse?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
Ååh, håper det da! For er ikke det jeg har fått beskjed om:confused:

Sniker :)
Så lenge du startet før desember 2018, får du alle gratis selvom det tar tid. Så bare å ta etter fødsel!
 
Prøvd i SEP og nov 18, men siden jeg ikke ble gravid de to pp så tenkte vi å vente til Mai/juni med prøvingen igjen. Men jaggu ble jeg gravid i des, hadde jeg aldri trudd:hilarious:
 
Sluttet på prevansjon for litt over et år siden, og hadde et stort ønske om å få baby da! Men begynte å prøve litt mer aktivt våren 2018 og testet etter EL for første gang, ordentlig, i desember hvor det klaffet ❤️
 
Vi ble uplanlagt gravid i høst, ble veldig overrasket og samtlig glad. Vi mistet uke 7+6 og var da veldig klar for at vi ville prøve igjen. skulle vente til syklusen var på plass på nyåret, men jeg ble gravid igjen før jeg rakk å få mensen. Veldig glad, men vi er såklart mer bekymret for å miste nå enn jeg var sist.
 
Veldig planlagt. Med første satt det på første forsøk. Det har det på en måte nå også, men har mistet flere ganger i høst. Nå håper jeg den sitter hele veien :)
 
Ble gravide i vår, som vi mistet i sommer... Da bestemte vi oss for å vente litt så syklusen ble mer normal igjen. Sluttet med pilla for 2 mnd siden, så poff, fikk vi en romjulsgave :happy:
 
Vi hadde snakket om at det kunne være fint å få en til, men vi prøvde ikke egentlig... Hadde sex én gang i desember og det var nok. Så en ønsket og ikke veldig overraskende overraskelse. Vi blir gravide lett, tok ikke lang tid sist heller.

haha Nesten som å lese om oss, hadde pratet om det og at vi ikke burde drøye så lenge mtp. aldersforskjell, men så var det en uheldig episode i julestria... :smiley-ashamed005
 
Back
Topp