Prøvde du å bli gravid eller var det ein overraskelse?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Kanskje du blei overraska over kor fort det gjekk eller kor vanskeleg det er å bli gravid?
 
Vi fikk en gutt i januar 2018, hadde egentlig tenkt å bli gravid igjen sommeren 2019, så gikk fortere enn vi hadde trodd.
Vi prøvde i 2 år med første ☺️
 
En stor overalskelse! Vi hadde ikke planer om å bli gravide før i juli/aug 2019, da jeg hadde vært ferdig med hpv vaksina i mai/juni.. så nå som jeg er gravid så får jeg ikke tatt den siste:(
 
Jeg var egentlig forberedt på at det kunne ta litt tid, men for oss klaffet det på første forsøk, så føler i var heldige :shy:
Nå håper jeg bare den sitter til september :smiley-angelic001
 
Forrige gang gikk det 4-5 måneder før det klaffet, så var forberedt på at det kunne ta litt tid denne gangen også... men så satt den på første el etter første mens. :happy::happy: Og er kjempe glad for det!
 
Vi prøvde, og i pp7 satt den:Heartpink
Nå krysser vi fingrene for at den blir der til termin:love7
 
Vi har prøvd lenge, har vært uten prevensjon siden august 2016. Har PCOS og trengte dermed hjelp for å få det til. Jeg begynte med letrozol ca. i september, og nå på tredje runden satt den! Vi er så lykkelige og håper at spiren holder seg der inne helt til september :Heartred
 
Vi prøvde:) sluttet på pilla i juni 2018
 
Prøvd i nesten 1 år. Har vært ønsket i 1,5 år men grunnet alvorlig celleforandringer måtte jeg operere og dermed vente med prøvingen.
Går det ikke denne gangen blir det nok en pause.
 
Slutta på pilla i august. Fulgte med med eggløsningstester fordi jeg ikke ville bli gravid enda, villa starte prøving i sommer en gang :) Men det kom en gledelig liten overraskelse før jul, så om alt går fint kommer nr 2 i september! Ikke alltid ting går etter planen, men det kunne vært værre enn dette <3
 
En stor overalskelse! Vi hadde ikke planer om å bli gravide før i juli/aug 2019, da jeg hadde vært ferdig med hpv vaksina i mai/juni.. så nå som jeg er gravid så får jeg ikke tatt den siste:(

Oiiiii kan man ikke ta den når vi er gravide??? Jeg har også 1 igjen skulle ta den til sommeren men hmmm
 
Vi hadde snakket om at det kunne være fint å få en til, men vi prøvde ikke egentlig... Hadde sex én gang i desember og det var nok. Så en ønsket og ikke veldig overraskende overraskelse. Vi blir gravide lett, tok ikke lang tid sist heller.
 
Vi prøvde, klaffa på pp7 :happy:
Legen er redd for exu pga sterke smerter på venstre side, så nå håper vi bare at frøet ligger der den skal og at den holder seg der.. ❤️
 
Prøvd av og på siden sept. I desember satt den, da vi kun hoppa i høyet en gang den uka! :rolleyes:Trodde virkelig ikke jeg skulle bli praggy den mnd. Veldig glad for det altså :Heartbigred
 
Back
Topp