Prøvde dere på dette barnet?

Om vi prøvde <3 Vi har prøvd siden september. Ble gravid i oktober. Fant ut av det 1. November og 1. Desember fant ikke jordmor foster på ultralyd, over 1 uke senere fikk jeg bekreftet dette via gynekologisk ultralyd. Og nå har jeg hatt en mensturasjon og prøvd 1 mnd, og var så lite forberedt på å se to streker men hellemååne, der var de! På fredag var den ene svak, og på mandag var den såå sterk og fin! Så NÅ er jeg såå klar for en baby! Jeg er så klar, det er så sårt, jeg bare krysser alle fingre og tær, og håper så inderlig <3
 
Vi traff første prøveperiode i oktober, men endte i en Sa. Fikk meg ny jobb, så ble enige om at dersom det skjer, så skjer det. Jammen gikk det ikke med en gang :happy:
 
Vi skulle prøve litt senere i år :) men en dårlig komdom var alt som skulle til :D selvom eggløsning var flere dager etterpå :eek:
Velkommen skal du være uansett oktobersprie :Heartred
 
2,5 år før planlagt da:p
Nei, slutta på pilla pga bivirkninger. Viste at jeg kunne bli gravid så ikke store overraskelsen :) men testen ble positiv bare noen dager etter pilleslutt :p
 
Planlagt! Kjempeskuffet over at det ikke gikk på pp1, og like overrasket over at vi traff på pp 2. Har to barn på 5 og 7 fra før. Vi føler oss så heldige som og ydmyke over at vi antakeligvis blir trebarnsforeldre i løpet av høsten!
 
Planlagt, ja. Prøvd siden juni 2018, så denne gangen gikk det jo superfort!
 
Back
Topp