Prøvde bunaden på i dag.

Becky87

Elsker forumet
Jeg hadde aldri trodd jeg skulle få den på meg. Men de kiloene jeg har gått ned har nok gjort sitt. For den satt ikke stramt en gang og stakken begynte rett over magen, så selv om magen har blitt større, så gjør ikke det noe når livet er mindre.

Så sa blir det bunad i morra om det er kaldt i været, noe jeg tror det bli. Er meldt rundt 5 grader, men står på yr at det vil føles som -4 ca. Så da må jeg vel frem med strykejernet i kveld å stryke både guttenes skjorter og min (som er et hekkan å stryke siden den er i lin og har ligget i en stor ball siden jeg vaskte den).

Andre som skal ha bunaden i morra?

Hehe bra du passet den . Lykke til med skjorte strykingen, :) Jeg klarte å presse meg inn i bunaden, men måtte få moren min til å flytte på noen hekter og den gikk ikke sammen på midten så vi satte i en strikk. Hahahahah sånn som barn har i buksene vet du med knapp :) og så bærer jeg bunaden bare høyere på livet :)

Jeg har ikke prøvd den enda, hadde i utgangspunktet tenkt til å ha på meg noe annet, men det skader jo ikke å prøve om den passer:)

Heldiggris!!! Skulle så ønske jeg fikk på meg bunden *elsk*eller stakken for den saks skyld Får ikke lukket jakka mi over magen engang lenger her, så kan vel igrunn pakke bort alle klær uten strikk...

jeg var i konfirmasjon 5.mai å da passet bunaden, passer den ikke i morgen så får jeg holde meg hjemme for har ingen alternativer heller :P

Back
Topp