Prøvde å bake en kake i går kveld

Linnjeanette

Elsker forumet
Marsipankake! Det gikk helt fint det, helt til jeg skulle legge på marsipanlokket! Det var ikke nok marsipan til å dekke hele kaka! [:-]

Så nå har jeg lært at jeg ikke skal spise av marsipanen, FØR den er på kaka[:D][X(]

hehe

har du sendt kjolen enda foressten?[:-]

Haha, man lærer av sine feil ja! [;)][8D]

Kunne glatt skjedd her i huset og...[8D] Marsipan

Godt å lese at jeg ikke er alene å forsyner meg av pynten til kaken [8|][:)]

ORIGINAL: Pijah

Haha, man lærer av sine feil ja! [;)][8D]

Hehe, her kunne vi gjerne endt med kake med marsipanpynt på[8D]

Litt marsipan her og litt marsipan der blir fort veldig mye til slutt[:-]

ORIGINAL: Vesle Helmine!

[:D] Så søt ! Men du, ganske greit å kjøpe ferdig lokk da, så kan du heller spise av det som er til overs når du er ferdig å legge det på [;)]

Jeg trodde det var mer enn nok til meg og kaka[:-]
Jeg ble sååå lei meg, og da begynte sambo å le! Så jeg forma marsipanen som en kuk, og kasta på han! [:-]

Du kunne ha laget bare et rundt lokk til å ha oppå kaka, ikke ned på sidene.. kanskje du hadde hatt nok marsipan da :)

trives du på Jessheim, forresten? Var på nattåpent i går, svinsa rundt mer eller mindre uten mål og mening.. hehehe

ORIGINAL: junigull*08

Kunne glatt skjedd her i huset og...[8D] Marsipan

Signerer alt over[:D]

hehe.. det hadde skjedd her og[:D]

ORIGINAL: Luthien05

Du kunne ha laget bare et rundt lokk til å ha oppå kaka, ikke ned på sidene.. kanskje du hadde hatt nok marsipan da :)

trives du på Jessheim, forresten? Var på nattåpent i går, svinsa rundt mer eller mindre uten mål og mening.. hehehe

Ja, prøvde det også, men ble bare rart! [8D] men skal prøve igjen i dag[:D]

Trives ja[:)] selvom det til tider er veldig ensomt her[8D] Har møtt 3 stk gjennom babyverden da! Men ellers sitter jeg som regel hjemme[8D]
Jeg hadde lyst til å dra på nattåpent, men så var jeg på foreldremøte, og når jeg kom hjem var det håndball på tv[:D]

Back
Topp